„Proszę czekać na połączenie” – od stycznia 2005

By | 22/06/2010

Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, ogłosił zwycięzcę konkursu wideo „Niezwykłe interakcje”. Nagrodzony film autorstwa Tima Merlau zatytułowany „Proszę czekać” http://www.oivideocontest.com/index.html, to poruszająca historia fikcyjnego klienta, czekającego na rozmowę z agentem call center od stycznia 2005 roku.

„Ta historia zasługuje na nagrodę ze względu na ogromne poczucie humoru z jakim przedstawia tematykę call center. Niezależnie od tego, czy identyfikujemy się z czekającym na połączenie Danem czy też trzymającym go w zawieszeniu agentem, ten krótki film zapewnia każdemu widzowi sporo dobrej zabawy” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

W pierwszej edycji konkursu „Niezwykłe historie” Interactive Intelligence zbierał najbardziej oryginalne i zabawne opisy historii kontaktu z klientem pochodzące od agentów z całego świata. W tym roku koncepcja konkursu została rozwinięta o ciekawe i niesamowite filmy poruszające tę samą tematykę.

„Celem naszej idei jest zmiana wizerunku pracy agenta centrum kontaktowego. To ciężka i wymagająca praca, ale przecież zawiera również wiele zabawnych momentów, które warto zauważyć” – dodał Marcin Grygielski.

Konkurs rozpoczął się w zeszłym roku, każdy zainteresowany miał możliwość zgłoszenia swojej propozycji online. Film mógł być oparty na prawdziwej lub fikcyjnej historii, opisującej interakcję pomiędzy klientem a agentem, telemarketerem lub automatycznym systemem głosowym. Zwycięzcę wybrało jury złożone z analityków branżowych, przedstawicieli mediów i biznesu.

Wszystkie nominowane filmy można obejrzeć na stronie internetowej konkursu: http://www.oivideocontest.com/allvideos.html

źródło/autor: Interactive Intelligence