Serwis o finansach osobistych na Wyborcza.biz

By | 26/05/2010

Porównanie dostępnych kredytów i form oszczędzania, najważniejsze informacje o ofercie ubezpieczeniowej, funduszach inwestycyjnych oraz emerytalnych – to wszystko znajdą użytkownicy Wyborcza.biz w nowym serwisie Finanse.Wyborcza.biz.

Serwis Finanse.Wyborcza.biz jest kierowany do odbiorców zainteresowanych lepszym poznaniem zasad efektywnego i racjonalnego dysponowania własnym budżetem. Na jego stronach znajdą oni m.in. najświeższe informacje o nowych produktach finansowych, podsumowanie słabych i mocnych stron ofert i stale rozbudowywaną bazę porad. Serwis udostępnia ponadto rankingi produktów finansowych z różnych dziedzin i podstawowy zestaw kalkulatorów, które pomagają lepiej zrozumieć zasady działania domowego budżetu.

Informacje w serwisie są prezentowane w 4 podstawowych działach: Pożyczki i kredyty, Ubezpieczenia, Inwestycje i oszczędności oraz Konta i karty.

Baza porad pomaga użytkownikom zrozumieć zarówno najprostsze kwestie, np. jak założyć konto w banku, jak i bardziej skomplikowane, np. jak zyskownie zainwestować nadwyżkę finansową. Redakcja serwisu będzie również odpowiadać na najczęściej nadsyłane przez czytelników pytania.

Na Finanse.Wyborcza.biz znajduje się również lubiany przez internautów cykl „Prześwietlamy reklamy” Macieja Samcika, który sprawdza i recenzuje rozwiązania promowane przez poszczególne instytucje finansowe.

Atutem serwisu Finanse.Wyborcza.biz jest rzetelność i wiarygodność prezentowanych informacji, które są tworzone przez połączoną redakcję działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.biz.

Strona Finanse.Wyborcza.biz poszerza ofertę reklamową Agory, skierowaną do klientów zainteresowanych tematyką ekonomiczną i dotarciem do odbiorców informacji poświęconych finansom osobistym. Reklamodawcy mogą skorzystać z oferty dwumedialnej obejmującej reklamę na stronach ekonomicznych „Gazety Wyborczej” „Biznes, Ludzie, Pieniądze” i na stronach serwisu Wyborcza.biz albo skorzystać oddzielnie z możliwości reklamowych w wydaniu papierowym „Gazety Wyborczej” lub w serwisie Wyborcza.biz.

źródło/autor: Agora