Miłkowski i Insignia uruchamiają Imagine PR

By | 25/05/2010

W poniedziałek 24 maja rozpoczyna działalność agencja public relations Imagine PR. Współzałożycielem firmy jest Grzegorz Miłkowski, dotychczasowy redaktor naczelny interaktywnie.com (Grupa Money.pl).

W spółkę zaangażowana jest Insignia – agencja interaktywna, która – zgodnie z badaniem satysfakcji klientów Media&Marketing Polska – została oceniona jako najskuteczniejsza tego typu firma w Polsce.

Imagine PR na tle innych agencji wyróżnia się przede wszystkim nowatorskim podejściem do usług PR. – Proponujemy naszym klientom klarowny podział narzędzi PR na cztery główne nurty: iResearch, iBrand, iExpert oraz Social Media impression – podkreśla Grzegorz Miłkowski.

iResearch to badania oraz audyty rynku, w wyniku których klient uzyskuje dogłębną, popartą konkretnymi danymi wiedzę na temat marki bądź produktu.

iBrand to zestaw narzędzi, które pozwalają na budowanie pożądanego wizerunku marki.

iExpert skupia się na kreowaniu profesjonalnego wizerunku klienta.

Social Media impression buduje efektywną platformę komunikacyjną z internautami, inspirując ich do interakcji z marką.

– Niedawno zaprezentowaliśmy nasze usługi kilku firmom. Późniejsze rozmowy potwierdziły, że zaproponowana przez Imagine PR wizja to dobre oraz czytelne dla klientów rozwiązanie – stwierdza Grzegorz Miłkowski. Tak skonstruowana oferta pozwala wspólnie z klientem budować z poszczególnych elementów produkt, jakim jest dokładnie spersonalizowana strategia.

Imagine PR nawiązała już współpracę z kilkoma klientami, jednak na razie nie ujawnia żadnych nazw. – Mogę zdradzić, że współpracujemy z jedną z największych firm na polskim rynku aranżacji wnętrz, z którą realizujemy portal tematyczny – dodaje Miłkowski.