Web Pakiety pkt.pl dla firm z MŚP

By | 21/05/2010

Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – wprowadza nową usługę internetową adresowaną do sektora Małych i Średnich Firm. Web Pakiety obejmują opracowanie tekstów, zakup domen, hosting, uruchomienie oraz zarządzanie stroną www danej firmy. W ramach rocznego abonamentu, klienci pkt.pl uzyskują doradztwo w zakresie zawartości i pozycjonowania swojej witryny w internecie, a tym samym mogą skuteczniej docierać do odbiorców.

Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, iż blisko 60% firm z sektora MŚP nie posiada własnej strony internetowej, przy czym 26% deklaruje, że w najbliższym czasie chce stworzyć własną witrynę. Usługa Web Pakiety pkt.pl jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm, które jeszcze nie mają strony internetowej lub posiadają taką, która nie spełnia swojej roli.

Produkt obejmuje roczną obsługę zespołu specjalistów, którzy będą czuwać nad zawartością każdego z serwisów – klienci korzystający z tej usługi uzyskują możliwość doradztwa ze strony profesjonalnych dziennikarzy internetowych w zakresie treści i wyglądu witryny. Klient może samodzielnie zarządzać stroną www w oparciu o system CMS (ang. Content Management System), a dodatkowo otrzymuje miesięczne raporty dotyczące najważniejszych funkcjonalności oraz wyników oglądalności danej strony.

Przedsiębiorcy, który skorzystają z oferty WebPakietu nie muszą poświęcać czasu na tworzenie strony i nie potrzebują do tego żadnej wiedzy. To pkt.pl wykupi dla nich domenę, zapewni hosting, założy konta poczty elektronicznej, a specjaliści firmy – w oparciu o informacje od klienta – przygotują odpowiednie treści i stworzą oprawę graficzną. Budowane strony są tworzone w oparciu o szablony, których struktura jest wynikiem specjalistycznych badań nad użytecznością i optymalizacją SEO. Dzięki temu spółka pkt.pl może zaoferować najkorzystniejsze rozwiązania i najskuteczniejsze treści zoptymalizowane na potrzeby wyszukiwarek internetowych.

W cenie strony internetowej w ramach Web Pakietu pkt.pl Klient otrzymuje:

  • Domenę;
  • Hosting;
  • Do 50 kont e-mail;
  • Narzędzie do samodzielnego robienia zmian na stronie internetowej (System Zarządzania Treścią);
  • Raporty miesięczne;
  • Wypełnienie strony treścią i zdjęciami.

„Web Pakiety to pierwsza tego typu usługa oferowana przez firmę yellow pages. Chcemy ułatwiać małym i średnim przedsiębiorcom zaistnienie w sieci, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na projekt i pozycjonowanie strony. Zapotrzebowanie na komplementarne usługi internetowe jest w Polsce wysokie, bowiem – jak wynika z badań – firm, które wciąż nie posiadają własnej witryny jest nadal bardzo dużo. Wraz z Web Pakietem oferujemy przedsiębiorcom zestaw narzędzi pozwalający kompleksowo dobierać do odbiorców przy niewielkich nakładach finansowych”  mówi Katarzyna Czuchaj, Dyrektor Marketingu w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

Kluczowe korzyści dla przedsiębiorcy:

  • Lepsza widoczność w internecie;
  • Więcej zapytań ofertowych;
  • Strona internetowa dostosowana do danej branży i indywidualnych potrzeb firmy;
  • Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
  • Możliwość edycji treści strony przy pomocy prostego w użyciu narzędzia do edycji (System Zarządzania Treścią);
  • Ciągłe doskonalenie strony www, w oparciu o informację zwrotną od klientów i o analizy;
  • Pozyskać nowych klientów, którzy szukają w Internecie Twojego produktu/usługi.

W maju 2010 firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne uruchomiła nową edycję internetowego serwisu budowlanego. Strona www.dladomu.pkt.pl adresowana jest do osób budujących dom lub urządzających mieszkanie. Dzięki wyspecjalizowanej wyszukiwarce firm, za pomocą kilku kliknięć, można znaleźć zarówno godnego zaufania specjalistę, jak i solidnego dostawcę materiałów niezbędnych do wykonania remontu. Równocześnie, rozpoczęła się kampania reklamowa promującą serwis www.dladomu.pkt.pl. Reklamy najnowszego produktu pkt.pl pojawią się w prasie, radiu, internecie oraz na billboardach w całym kraju. Kampania potrwa do końca czerwca 2010.