Komunikacja korporacyjna i employer branding w social media

By | 21/05/2010

Czym są i jak działają Facebook, Blip, Twitter i inne media społecznościowe? Jakie korzyści i zagrożenia wiążą się z obecnością i aktywnością pracowników w mediach społecznościowych? Czy i jak można wykorzystać social media w komunikacji korporacyjnej i budowaniu wizerunku organizacji?

Na te pytania odpowiedzą trenerzy eksperci Bankowej Akademii Umiejętności podczas szkolenia „Komunikacja korporacyjna i employer branding w social media.” Szkolenie odbędzie się w dniu 15 czerwca 2010 w siedzibie Klubu Bankowca na ul. Smolnej 6.

Szkolenie skierowane jest do menedżerów i specjalistów działów HR oraz PR i komunikacji korporacyjnej branży bankowej i finansowej. Uczestnicy zostaną zapoznani z mechanizmami działania mediów społecznościowych i dowiedzą się jak wykorzystać social media w budowaniu wizerunku banku jako pracodawcy.

W programie m.in.:

  • social media jako nowy kanał komunikacji z otoczeniem
  • budowanie wizerunku banku w mediach społecznościowych
  • szanse i zagrożenia związane aktywnością pracowników banków w social media
  • inside out – jak wykorzystać potencjał pracowników do promowania marki instytucji finansowych
  • case studies z branży finansowej – polskie i zagraniczne, pozytywne i negatywne

Zajęcia poprowadzą: Paweł Stempniak i Maciej Makuszewski- trenerzy, blogerzy, konsultanci i doradcy z zakresu marketingu interaktywnego oraz działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych.

Szczegółowy program szkolenia dostępny jest na stronie: http://www.klubbankowca.pl/szkolenie1.html

Bankowa Akademia Umiejętności to wspólny projekt szkoleniowy Klubu Bankowca i Concept Labs pod patronatem Związku Banków Polskich, którego celem jest rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji zawodowych pracowników branży bankowej i finansowej. Akademia ma również za zadanie wspierać integrację środowiska bankowców i wymianę doświadczeń zawodowych w obszarach szkolenia