Michelin Truck Road Show

By | 20/05/2010

Na początku tygodnia ruszył Michelin Truck Road Show 2010. Projekt potrwa do połowy czerwca i obejmie całą Polskę. Za realizację wydarzenia odpowiada agencja Live Marketing Concept.

Michelin Truck Road Show 2010 to cykl 20 spotkań. Celem projektu jest przedstawienie klientom Michelin nowości produktowych. Na placach dilerów firmy stworzone zostaną specjalne strefy, w których goście będą mogli poznać m.in. rozwiązania ograniczające koszty funkcjonowania firmy transportowej. Podczas spotkań prezentowana będzie także najnowsza gama opon MICHELIN X Energy Saver Green, która gwarantuje znaczne i długotrwałe oszczędności paliwa oraz większe przebiegi i bezpieczeństwo. Przedstawiona zostanie również oferta dotycząca gwarancji bieżnikowania oraz rola serwisu techniczno-handlowego Michelin.

Spotkania odbędą się m.in. w Kielcach, Wrocławiu i Suwałkach. Komunikacja z uczestnikami prowadzona będzie za pomocą specjalnego serwisu www, do którego będą się oni logować za pomocą loginu i hasła – serwis ten pozwoli także organizatorom na zarządzanie frekwencją podczas eventu. Niewątpliwa atrakcją całego wydarzenia będzie ogromny, dmuchany namiot o długości ponad 20 metrów. Nie zabraknie także słynnego ludzika Michelin – znaku rozpoznawczego firmy.

MICHELIN TRUCK ROAD SHOW 2010 to nie tylko specjalne stanowiska, ale także pewna idea. „Nazwa spotkań nie tylko nawiązuje do produktów firmy – opon ciężarowych MICHELIN, ale również ma związek z trasą, w którą się udamy. Między kolejnymi spotkaniami, na polskich drogach spotkać, będzie można ciągnik siodłowy Renault Magnum ze specjalnie na tę okazję stworzoną naczepą WIELTON wyposażoną w nowatorskie rozwiązanie – oponę MICHELIN X One MaxiTrailer. Truck pokona trasę ponad 5000 km – to będzie prawdziwy road show!” – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director Live Marketing Concept.

Live Marketing Concept specjalizuje się w tworzeniu i realizowaniu komunikacji eventowej oraz produkcji eventów. Agencja organizuje m.in. wydarzenia specjalne, meetingi tematyczne, spotkania biznesowe, road-show. Projekty LMC opierają się na strategii live marketingu, koncentrują się na tworzeniu przeżyć, doświadczeń i emocji u odbiorców, kreują brand experience. LMC, obok Incentive Concept, która zajmuje się tworzeniem strategii, projektów i działań motywacyjnych, wchodzi w skład ICP Group. Firma działa na polskim i międzynarodowym rynku od ośmiu lat. Do kluczowych Klientów agencji należą m.in.: Astra Zeneca, Mercedes-Benz, Michelin, Wella.