Kampania radości z Pampers i Coccodrillo

By | 20/05/2010

Kampanię łączącą promocję produktów Pampers z międzynarodowym programem charytatywnym przygotowała agencja marketingu relacji \DATA Solutions, na zlecenie firmy Procter&Gamble. Rabat na wybraną kolekcję ubranek marki Coccodrillo, połączony z pomocą w zakupie szczepionek dla afrykańskich dzieci, to elementy rozpoczętej w maju kampanii konsumenckiej „Coccolekcja Radości”, która potrwa do 30 czerwca.

W ramach promocji, agencja \DATA Solutions przygotowała projekt kampanii, kreację i materiały POS.

Kampanią objęte są wszystkie produkty firmy Procter&Gamble z linii Baby Care, czyli Pampers, Pampers Premium Care i Pampers Sleep&Play. Wystarczy wydać na nie jednorazowo 60 złotych w jednym ze sklepów należących do sieci Alma, Boni, Superpharm lub Stokrotka, aby otrzymać przy kasie bon rabatowy, uprawniający do 15% zniżki na dziecięce ubranka z wybranej kolekcji producenta odzieży dziecięcej, marki Coccodrillo. Jednocześnie część dochodów z każdej zakupionej paczki artykułów Baby Care zostanie przeznaczona na międzynarodową charytatywną kampanię, w ramach której Pampers i UNICEF ufundują szczepionki przeciwko tężcowi noworodkowemu dla afrykańskich dzieci. Tym samym każdy uczestnik akcji „Coccolekcja Radości” będzie wspierał kampanię „1 paczka Pampers = 1 ratująca życie szczepionka”.

Kampania konsumencka jest skierowana do wszystkich klientów sieci handlowych objętych akcją, w tym głównie do młodych rodziców. Celem kampanii jest promocja produktów firmy Procter&Gamble z linii Baby Care wśród konsumentów towarów z kategorii artykułów dziecięcych. Wsparcie dla akcji zapewniają zaprojektowane i przygotowane przez agencję \DATA Solutions materiały POS, jak m.in. wobblery, plakaty, ulotki i bony rabatowe.

Akcja promocyjna ruszyła na początku maja i potrwa do 30 czerwca br. Dodatkowe informacje na temat międzynarodowej kampanii charytatywnej Pampers i UNICEF są dostępne na stronie internetowej www.pampers.pl.