Red8 dba o poziom cholesterolu z Benecolem

By | 19/05/2010

Agencja reklamowa Red8, tuż po otrzymaniu jednego z dwóch przyznanych w tym roku tytułów w raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe“ magazynu Media&Marketing Polska ogłasza kolejne zwycięstwa w przetargach. Kilka dni temu poinformowała o wygraniu przetargu na obsługę Nałęczowianki. Najnowsze zwycięstwo agencji to marka Benecol z portfolio koncernu Bunge.

Agencja została wybrana do współpracy kreatywno-strategicznej dla marki Benecol w wyniku postępowania konkursowego, w którym udział brały łącznie 3 agencje.

Pierwszym działaniem przygotowanym przez Red8 dla tej marki będzie rozpoczynająca się właśnie telewizyjna kampania sponsoringowa. Składać się ona będzie z 4 różnych billboardów sponsorskich, wyprodukowanych w technice animacji 2D.

Kolejne działania przewidziane w ramach tej współpracy nie zostały na chwilę obecną podane do wiadomości.

Agencja Red8 istnieje od 2002 r. i stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład „Mi to Lotto” dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W ostatnim konkursie reklamowym Effie, w październiku 2009 r., agencja Red8 zdobyła srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna.

W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros Nova (marka Fortuna), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom), BRE Bank, Inter IKEA, Smakowita, Bonduelle.