Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego Naxii

By | 19/05/2010

Agencja Red8 przygotowała launchową kampanię reklamową leku przeciwbólowego Naxii (US Pharmacia). Na kampanię składa się reklama TV oraz zestaw materiałów POS. Agencja Red8 pozyskała budżet w drodze przetargu, do którego zaproszonych było łącznie 5 agencji. Reżyserem telewizyjnego spotu Naxii jest Piotr Trzaskalski, który wyreżyserował wielokrotnie nagradzany film „Edi”.

Reklama opowiada o tym, jak trudno osobom przyzwyczajonym do typowego, 3-4 godzinnego działania leków przeciwbólowych jest uwierzyć, że Naxii uwolni ich od bólu nawet na 12 godzin.

Bohaterem spotu pod tytułem „Niedowiarek” jest mężczyzna, który cierpi z powodu bólów układu ruchu. Niestety do tej pory nie znalazł odpowiedniego leku zwalczającego te dolegliwości, więc nieufnie podchodzi do wszelkich nowości. Sam musi się przekonać o skuteczności działania preparatu. Taki sposób zachowania charakteryzuje wielu polskich pacjentów. Wszystkim poczynaniom mężczyzny spokojnie przygląda się żona, która od początku wie, że jego próby testowania Naxii zakończą się sukcesem. W scenie finałowej bohater reklamy z radością podnosi na ręce swojego wnuka i przekonuje się, że dzięki Naxii nie musi już z niczego rezygnować, bo Naxii uwalnia go od bólu nawet na 12 godzin.

Dla wzmocnienia charakteru komunikatu oraz wskazania na grupę docelową, wykorzystany został utwór ze znanego serialu ‘Czterdziestolatek’.

Naxii to kolejny lek przeciwbólowy w portfolio firmy US Pharmacia, ale pierwszy, którego działanie utrzymuje się do 12 godzin. Preparat został stworzony z myślą o ludziach cierpiących na przewlekłe bóle kręgosłupa, pleców, kości, stawów i mięśni.

Red8 obsługuje obecnie całe portfolio leków przeciwbólowych US Pharmacii (obok Naxii – APAP i Ibuprom), co pozwala precyzyjnie konstruować strategię komunikacji tych marek i minimalizować problem kanibalizacji między nimi.

źródło/autor: ŁubuDubu PR