Agencja Rubicon Media po raz trzeci producentem telewizyjnego miasteczka n

By | 19/05/2010

Już po raz trzeci na jeden dzień w Warszawie zagoszczą telewizyjne atrakcje na żywo. 30 maja w godzinach 10.00-22.00 w żoliborskim parku Kępa Potocka agencja Rubicon Media wraz z telewizją nowej generacji n, wybuduje, otwarte dla wszystkich, telewizyjne miasteczko n. Miasteczko zagości też na antenach TVN i TVN Warszawa w kilku bezpośrednich relacjach.

W sumie w wydarzeniu weźmie udział 35 kanałów dostępnych w telewizji nowej generacji n, takich jak kanały z grupy TVN (TVN, TVNHD, TVN24, TVN Style, TVN7, TVN CBNC, TVN Turbo) oraz ESKA TV, Discovery Historia, Viva, HBO HD, Cinemax HD, AXN, MGM HD, Comedy Central, prezentujących się na scenie głównej, w kinie oraz w obrębie własnych stoisk ustawionych w parku.

W nawiązaniu do zbliżającego się Dnia Dziecka, wydarzenie dedykowane będzie głównie najmłodszym. Telewizyjne kanały dziecięce: Baby TV, Disney Channel, Disney XD, Cartoon Network, Boomerang, Nickelodeon, Da Vinci Learning i Kidsco – przygotowały dla swoich widzów masę atrakcji m.in. spotkania z bohaterami ze znanych kreskówek, eksperymenty naukowe, kąciki piękności oraz symulatory gier, a także wiele konkursów i nagród.

W tym roku organizatorzy i Partnerzy przygotowali wiele konkursów z cennymi nagrodami – wyjazd do parku rozrywki UNIVERSAL na Florydzie (tygodniowy pobyt dla 2 osób), 10 kamer HD, telewizor Samsung i ponad 100 pakietów innych nagród.

Telewizyjne miasteczko n cieszy się niesłabnącą popularnością. Poprzednie edycje miasteczka zgromadziły 70.000 uczestników! Warszawiacy mają okazję zobaczyć gwiazdy telewizji na żywo, poznać z bliska technologie telewizyjne, korzystać z atrakcji daleko wykraczających poza standard miejskiego pikniku rodzinnego. Dla wygody odwiedzających zorganizowano obszerne parkingi za PKOL i przy klubie sportowym Spójnia.

Agencja Rubicon Media jest współpomysłodawcą i producentem wykonawczym całej imprezy. Tworzy scenariusz wydarzenia, zapewnia podwykonawców oraz wszelkie pozwolenia.

Rubicon Media odpowiedzialna jest też za produkcję poszczególnych stoisk kanałów: BBC HD, Fox Life HD, nSport, Da Vinci Learning, Baby TV, ESPN America oraz grupy kanałów Universal Networks – Sci-fi, Universal Channel, Movies24.

Agencja Rubicon Media istnieje na rynku eventowo-telewizyjnym od 12 lat. – Dzięki doświadczeniu zdobytemu przez ten czas zamierzamy realizować własne projekty i pozyskiwać do nich partnerów. – mówi Radosław Bebłacz general manager RM – Już na wiosnę 2011 planujemy własny event edukacyjny skierowany do dzieci, na razie nie mogę jednak zdradzić więcej szczegółów.