OKNOPLAST-Kraków „Wizytówką Polski 2010”

By | 18/05/2010

OKNOPLAST-Kraków znalazł się w prestiżowym gronie najlepszych polskich marek wskazanych przez Polaków w badaniu TNS OBOP przeprowadzonym na potrzeby 2 Forum Polskiego Produktu. Tym samym krakowski producent okien zdobył tytuł „Wizytówki Polski 2010”.

Celem badania było wyłonienie polskich produktów i marek, z których Polacy są dumni, używają ich na co dzień oraz chcieliby je polecić innym. Sondaż został przeprowadzony w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie ponad 1000 respondentów. Prezentacja wyników badania miała miejsce podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie.

W przedsięwzięciu zostały wyróżnione 43 polskie marki m. in. Atlas, Hortex oraz Zelmer. OKNOPLAST-Kraków zdobył tytuł „Wizytówki Polski 2010” w kategorii branża budowlana. To dla nas cenne wyróżnienie, gdyż o jego przyznaniu decydują wyłącznie konsumenci, którzy na co dzień korzystają z naszych produktów – komentuje Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST-Kraków