6. Międzynarodowy Kongres MBA „Trendy nowej dekady w biznesie” – 21-23 maja 2010 r., Kraków

By | 13/05/2010

Kongres MBA to największe wydarzenie w Polsce, które skupia środowisko MBA. Około 200 osób reprezentujących stanowiska zarządcze i decyzyjne w firmach, co roku, z inicjatywy Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego spotyka się w Krakowie, by rozmawiać o gospodarce.

Jak mówią sami uczestnicy „Kongres MBA w Krakowie to wyjątkowa okazja do poznania wielu twarzy polskiego biznesu. Zróżnicowane strategie marketingowe, kluczowe elementy sukcesu, ocena bieżących zjawisk makroekonomicznych – to zagadnienia, które można zgłębić”. Tegoroczna, szósta edycja odbędzie się pod hasłem „Trendy nowej dekady w biznesie” i dotyczyć będzie inwestycji w energetyce, systemów analitycznych i informatycznych w zarządzaniu organizacjami, corporate learning, zdrowia managera, oraz etyki w biznesie.

Szczególnie interesująco zapowiada się panel dotyczący inwestycji w energetyce, który odbędzie się w I dniu kongresu (21 maja, o godzinie 10.30). W debacie wezmą udział: Janusz Steinhoff (Wicepremier i Minister Gospodarki w Rządzie Jerzego Buzka), Mirosław Bieliński (Prezes Zarządu Energia S.A), Stanisław Tokarski (Wiceprezes Tauron S.A.), Bogdan Pilch (Wiceprezes Zarządu GDF Suez Polska) i Maciej Stańczuk (Prezes Zarządu banku WEST LB). Główne tematy debaty to zapotrzebowanie na energię w Polsce w kolejnych latach, możliwości polskich elektrowni, niezbędne projekty inwestycyjne (elektrownie konwencjonalne, atomowe), rola grup „państwowych” i zagranicznych inwestorów, koszty inwestycji.

Inne panele dotyczyć będą specjalistycznych obszarów zarządzania – jak wykorzystanie data mining, corporate learning, czy systemów związanych ze zdrowiem pracowników. Po raz kolejny odbędzie się panel Etyka w biznesie, a zgromadzeni eksperci (prof. Adam Glapiński, prof. Krystyna Czuba, Ks. Prof. Andrzej Zwoliński, Ks. Jacek WIOSNA Stryczek) będą analizować problematykę „Dzielność Ekonomiczna, zagrożenia świata współczesnego”.

Udział w kongresie przedstawicieli różnych branż, dziedzin i specjalności zapewnia pluralizm opinii, wieloaspektowość oraz konfrontację badań naukowych z praktyką gospodarczą. Jak zapewnia dr Piotr Buła, Dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu i Dyrektor Kongresu MBA „naszą ambicją jest stworzenie znaczącego wydarzenia branżowego, które uczestniczy w kształtowaniu standardów działalności gospodarczej, wspiera rynek MBA, buduje platformę networkingu”.

Temu służą liczne wydarzenia kongresowe, jak biznes mixery, aukcje charytatywne czy rodzinne imprezy golfowe.

Więcej informacji o Kongresie oraz zgłoszenia na stronie www.kongresMBA.pl Zgłoszenia do 15 maja 2010 r.