Opineo.pl podwoiło obszar swojego działania – sukces opinii o produktach

By | 12/05/2010

Opineo.pl – dotychczasowy lider zbierający opinie o sklepach internetowych z sukcesem wdrożył mechanizm wymiany między Klientami doświadczeń o kupowanych produktach. Współpraca z ponad 9 000 sklepów internetowych zapewnia dostęp do olbrzymiej ilości polskich Klientów, którym udostępniono możliwość opiniowania produktów.

Opinia o produkcie od realnych Klientów jest najbardziej poszukiwaną informacją wśród Klientów.

„ Z olbrzymim zaskoczeniem przyjęliśmy tak dużą ilość spływających opinii o produktach. Najważniejsze, że mamy pewność, że opinie pochodzą od Klientów, którzy niedawno zakupili ten produkt. Zapewnia nam to integracja z kilkoma tysiącami e-sklepów. Zdarzają się suche opinie typu „polecam”, ale jest sporo opisów od bardziej wylewnych Klientów a to właśnie podoba się potencjalnym Klientom – dla nich ważniejsze jest 1 słowo od prawdziwego Klienta niż strona zalet pisana na zamówienie. Klienci równie chętnie opiniują sklep co zakupiony produkt a dla nas to najlepsza motywacja do jeszcze większej pracy nad ulepszaniem systemu wymiany opinii” – mówi Paweł Kucharzak , właściciel serwisu Opineo.pl

Dzięki dostępowi do realnych kupujących Opineo w zaledwie kilka tygodni zebrało ponad 50 000 opinii o produktach. Co ważniejsze, opinie od Klientów sklepów wracają na strony sklepu by wspierać ich sprzedaż. Każdy właściciel sklepu doskonale wie, że pokazanie potencjalnemu Klientowi rzetelnych opinii od innych kupujących zwiększa szanse na sprzedaż aż o 70 %

„W ciągu kilku dni od udostępnienia funkcji eksportu opinii z Opineo zgłosiło się około 120 właścicieli sklepów, staramy się możliwie szybko obsługiwać czekających w kolejce” – zaznaczają pracownicy Opineo.pl