Lekka i nowoczesna nowa makieta „M jak mieszkanie”

By | 12/05/2010

Od czerwcowego numeru (pierwszy dzień sprzedaży 13 maja) zmienia się makieta „M jak mieszkanie”. Nową szatę graficzną cechuje lekkość i dynamika. Metamorfozie uległo logo, które podkreśla nowoczesne trendy w dizajnie. Redakcja zmieniła również strukturę działów i wprowadziła nowe rubryki.

Wydanie jest promowane w czasopismach i serwisach internetowych MURATOR S.A.

Nową makietę wyróżnia lekkość, dynamika i nowoczesność. Przyjemny w odbiorze layout osiągnięto dzięki wprowadzeniu większej ilości światła, zestawieniom wyrazistych, radosnych kolorów, które podkreślają klimat prezentowanych wnętrz. W odmienionym magazynie czcionki są bardziej przyjazne, miękkie, okrągłe – podobnie jak kształty poradnikowych ramek i zdjęć. Różnorodność drobnych elementów graficznych porządkuje informacje zawarte w piśmie, a jednocześnie uatrakcyjnia wizualną stronę magazynu.

Nieznacznej zmianie uległa struktura działów – zamiast materiałów o tematyce prawno-finansowej i kulinarnej, „M jak mieszkanie” prezentuje więcej pomysłowych wnętrz adresowanych do młodych czytelników, w tym autorskie sesje młodych projektantów, realizowane w studiu fotograficznym PENTAGON Studio Foto, należącym do MURATORA.

Wprowadzone nowe rubryki: Lekcja stylu, Zrób sobie dizajn, Zakupy na skróty, Sprawdzone rozwiązania, stanowią inspirację w stosowaniu ciekawych zestawień kolorystycznych, wykorzystywaniu materiałów wykończeniowych, mebli i dodatków.

Autorką projektu makiety jest Justyna Cieślak, grafik „M jak mieszkanie”, logo zaprojektował Rościsław Szwedow, dyrektor kreatywny MURATOR S.A.

„M jak mieszkanie” w nowej szacie nie zmieniło objętości, formatu ani ceny.