gifts exclusive: ekskluzywne targi nie tylko nazwy

By | 12/05/2010

Targi gadżetów reklamowych gifts exclusive odbędą się w Warszawie 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ekskluzywność targów wynika przede z ograniczonej ilości wystawców. Organizatorzy, którzy stawiają na jakość, a nie na ilość prezentowanych ofert, szacują, że targi odwiedzą przedstawiciele kilku tysięcy agencji reklamowych z całej Polski.

Podczas, organizowanych przez Promo Gifts, targów gifts exclusive swoją ofertę zaprezentują najwięksi gracze rynku artykułów promocyjnych. Swój udział potwierdziły m.in. takie firmy, jak: Axpol Trading, Easy Gifts, Inspirion Polska, Ivory, Macma Polska Maxim, Orientgift Polska, Sheaffer czy Topico Polska.

Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzającym optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Jest to szczególnie istotne zważywszy na fakt, że początek jesieni to optymalny moment na prezentację i zamawianie świątecznych upominków.

– Innowacyjna formuła imprezy i ekskluzywne miejsce w centrum Warszawy, gdzie odbywać się będą targi, wprowadzą – o czym jestem głęboko przekonana – relacje, wystawiających się podczas gifts exclusive, dostawców z klientami na wyższy, niespotykany do tej pory poziom – wyjawia Agnieszka Moszczyńska, PR manager Promo Gifts.

gifts exclusive to kontynuacja ubiegłorocznego projektu Promo Gifts. Podczas trzydniowych targów, które odbyły się w warszawskim hotelu Felix, kilkanaście firm miało okazję zaprezentować swoją ofertę kilkuset agencjom reklamowym z całej Polski.

– W tym roku do udziału w przedsięwzięciu zaprosiliśmy niewiele ponad 30. wystawców – wyjaśnia Moszczyńska. – Stąd, między innymi, ekskluzywność planowanej na jesień imprezy. Tym razem, postawiliśmy na dużą, nowoczesną lokalizację. Nasz wybór padł na klub Space. Na dostępnej powierzchni 1.800m² zaaranżujemy w pełni funkcjonalną biznesową przestrzeń. Za dnia umożliwi ona wystawcom profesjonalną prezentację oferty handlowej, a wieczorem – przemieni się w klubową strefę relaksu, gdzie rozmowy uczestników przybiorą zapewne już nieco mniej oficjalny charakter – dodaje PR manager gifts exclusive.

Patronat nad gifts exclusive objęła Polska Izba Artykułów Promocyjnych. Partnerem strategicznym wydarzenia jest serwis www.giftsonline.pl – pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka gadżetów reklamowych.

Targi gifts exclusive poprzedzi intensywna kampania promocyjna, m.in. w mediach i portalach branżowych, takich jak: Brief, Press, OOH magazine, Marketingprzykawie.pl, oohmagazine.pl czy promomagazine.pl. Istotnym elementem komunikacji będzie również szeroko zakrojona kampania outdoorowa z wykorzystaniem warszawskich billboardów oraz działania reklamowe w dedykowanych serwisach Wirtualnej Polski.

Organizator gifts exclusive zapowiada wysyłkę dziesiątek tysięcy zaproszeń do właścicieli i pracowników agencji reklamowych z całej Polski.