Nowy Account Manager w Bluerank

By | 11/05/2010

Agata Marczewska objęła stanowisko Account Managera w agencji Bluerank, wzmacniając od kwietnia br. zespół managerów firmy odpowiedzialnych za koordynację projektów search engine marketing.

Do jej głównych obowiązków należą: kierowanie pracami projektowymi w zakresie działań SEO i PPC realizowanych dla wybranych klientów Bluerank, formułowanie i prezentacja oferty usług SEM, a także dbanie o odpowiednie relacje z firmami współpracującymi z agencją. Marki, które obecnie w Bluerank ma pod swoją opieką to: Deutsche Bank i Puls Biznesu.

– Pracując dla Bluerank mam szansę wykorzystać swoje dotychczasowe kilkuletnie doświadczenie zdobyte w branży internetowej – podkreśla Agata Marczewska, która wcześniej pełniła funkcję Project Managera w agencji interaktywnej energe21. Agata ma również wiedzę i praktykę w dziedzinie marketingu korporacyjnego. Jako Account Executive pracowała między innymi w agencji PR. Zajmowała się również działaniami marketingowymi w strukturach BRE Banku, jako członek zespołu public relations w Multibanku.

Agata Marczewska jest z wykształcenia dziennikarzem. Jej ulubionym zajęciem są podróże rowerowe. Uwielbia Hiszpanię, góry i kino.