Żywiec Zdrój Marką Godną Zaufania

By | 07/05/2010

Żywiec Zdrój w dziesiątej edycji badania European Trusted Brands 2010 został wybrany Marką Godną Zaufania w kategorii woda/sok. Polscy czytelnicy Reader’s Digest nagrodzili markę Żywiec Zdrój Złotym Godłem.

Złote Godła przyznawane są w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie i w sposób niesugerowany wskazują markę według nich najbardziej godną zaufania. O zwycięstwie zadecydowała największa liczba oddanych na markę Żywiec Zdrój głosów. Marka Żywiec Zdrój zdeklasowała kolejne marki w tej kategorii. Respondenci bardzo wysoko ocenili także jakość, wizerunek i wartość marki Żywiec Zdrój w stosunku do ceny. Uznali również, że marka dobrze zna potrzeby konsumenta.

„Zaufanie konsumentów to najcenniejsza wartość – to wspaniały dowód na to, że nasi konsumenci doceniają zarówno naszą dbałość o wysoką jakość produktów jak i działania, które realizujemy. To wspaniałe wyróżnienie – zobowiązujące i motywujące do jeszcze cięższej pracy, by jak najlepiej spełniać oczekiwania tych wszystkich, którzy na co dzień wybierają nasze produkty.” – powiedział Marek Wojtyna, Prezes Zarządu Żywiec Zdrój S.A.

Żywiec Zdrój została Marką Godną Zaufania po raz czwarty. Wcześniej nagrodzono ją Złotym Godłem w latach 2005 i 2006 oraz 2009.

Badanie European Trusted Brands to jedno z największych i najbardziej wiarygodnych badań konsumenckich w Europie. W badaniu wzięło udział 16 krajów, w tym Polska. Przeprowadzono je w formie ankiety. Oceniano produkty w 20 kategoriach europejskich oraz w 13 lokalnych. Badanie zrealizowano po raz pierwszy metodą ankiety on-line. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest tak, by we właściwy sposób zobrazować profil demograficzny każdego kraju. W Polsce wysłano 20 000 ankiet.