Lorenz poszerza grupę Ambasadorów marki Nic Nac’s

By | 07/05/2010

Firma Lorenz kontynuuje promocję orzeszków Nic Nac’s z wykorzystaniem rekomendacji konsumenckich. Po udanej kampanii w 2009 roku, do testowania została zaproszona kolejna grupa Ekspertów Streetcom.

Działania marketingu rekomendacji dla marki Nic Nac’s przeprowadzone w trzecim kwartale 2009 roku przez agencję Streetcom okazały się bardzo efektywnym narzędziem w osiągnięciu założonych celów marki. Kampania odnotowała rekordowy wskaźnik wpływu na intencje zakupowe. Aby zwiększyć grupę Ambasadorów Nic Nac’s, Lorenz zdecydował się poszerzyć zasięg akcji o kolejne miasta.

Najbardziej aktywni Eksperci, w wieku 16-29 lat, otrzymają paczki z zestawem produktów. Imienne zaproszenie oraz atrakcyjna komunikacja skierowana do Ambasadorów wzmaga ich zaangażowanie w projekt, identyfikację z produktem oraz dostarcza ciekawy temat do rozmowy ze znajomymi. W celu dotarcia z wiarygodną rekomendacją do szerszego grona osób, została zwiększona zawartość paczki – każdy uczestnik dostanie 6 opakowań orzeszków dla siebie i 30 dla swoich znajomych.

Zadaniem uczestników jest zapoznanie się z materiałem edukacyjnym dotyczącym orzeszków Nic Nac’s, wypróbowanie ich, dystrybucja wśród znajomych otrzymanych produktów oraz aktywny udział w konkursach i na forum poświęconym kampanii. W celu zintensyfikowania wydźwięku kampanii Streetcom wykorzysta potencjał social media. Na portalach społecznościowych Facebook i Epuls.pl zostaną zorganizowane konkursy i aktywności, które pomogą zbudować społeczności skupione wokół marki Nic Nac’s.

Kampania potrwa 5 tygodni. Projekt zakończony będzie badaniem podsumowującym. Pozwoli ono uzyskać informacje na temat powodów wyboru przekąsek Nic Nac’s, opinii na ich temat i intencji zakupowych.

– Dotarcie do konsumentów z bezpośrednią rekomendacją pozwala nam efektywnie budować świadomość marki, ma również realny wpływ na sprzedaż. Opinia Ekspertów Streetcom i ich znajomych jest dla nas dodatkowo cennym źródłem informacji na temat marki – mówi Ziemowit Walczak, kierownik marketingu Lorenz.