Trwają zapisy na bezpłatną konferencję Social Impact

By | 27/04/2010

Czy możliwe jest precyzyjne planowanie kampanii marketingowych w obszarze ciągle ewoluującego Internetu? Czy w dobie Facebook’a łatwiej wprowadzać na rynek nowe produkty? Jak kontrolować i mierzyć efektywność kampanii 360o? Poznaj odpowiedzi na te pytania 6 maja w Klubie Obiekt Znaleziony w podziemiach Galerii Zachęta w Warszawie o godzinie 12.50. Wszyscy chętni do wzięcia udziału mogą rejestrować się na stronie internetowej konferencji. Liczba zaproszeń ograniczona.

Konferencja „Social Impact” skierowana jest do wszystkich zainteresowanych social media, w tym prowadzeniem kampanii marketingowych i badaniami. W szczególności przeznaczona jest dla Marketing i Brand Managerów oraz Specjalistów w dziedzinie badań marketingowych.

Konferencja poświęcona będzie działaniom komunikacyjnym i marketingowym, a także kształtowaniu wizerunku przy wykorzystaniu mediów społecznościowych i identyfikacji trendsetterów na przykładzie portalu Facebook. Na spotkaniu przedstawione zostaną krótkie prezentacje dotyczące innowacji w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych wykorzystujących media społecznościowe. Konferencja będzie miała charakter na wpół formalny i stworzy możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami w social media. Ponieważ głównym celem spotkania jest integracja, organizatorzy umożliwią dyskusję w kuluarach w swobodnej atmosferze. Uczestnicy konferencji proszeni są o uzupełnienie w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na http://www.social-impact.pl, tematyki którą chcą poruszać w rozmowach. Będzie ona widoczna na identyfikatorach uczestników.

W programie konferencji :

  • Dominik Batorski, SmartNet Research & Solutions, prezentacja „Liderzy opinii i zachowań: sieci społeczne w marketingu”;
  • Bartosz Szymczyk, Search Planner w agencji Young & Rubicam / Max Weber oraz asystent na Wydziale Psychologii Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej, prezentacja „Media czasem społecznościowe, czyli stare problemy w nowym wydaniu”;
  • Michał Celiński, Xevin Consulting, prezentacja „Moda czy konieczność – o zarządzaniu marką on-line”;
  • Albert Hupa, Interactive Research Center, „Jak badać social media i case Facebook’a – jak zidentyfikować trendsetterów”;
  • Marek Jerzy Minakowski, Chief Scientist, Grupa Onet.pl, prezentacja „Przewidywanie zmian mechanizmów Facebooka – czy praca marketera nie pójdzie na marne?”;
  • Piotr Krauschar, Liveroom, prezentacja „Video a social media – benefity dla marek”;
  • Bartosz Kwaśniewski, 8Fish, prezentacja „Interaktywny Mix, czyli jak prowadzić skuteczne działania w marketingu społecznościowym”;
  • Marcin Stolarz, Cube Group, prezentacja „Mierzenie efektów działań Social Media w kampaniach sprzedażowych „;

Patronem medialnym konferencji jest portal Onet.pl oraz blogPR. Partnerami konferencji są Xevin Investments oraz agencja PR Grass Roots.

źródło/autor: social-impact