Podwójne Grand Prix konkursu Media Trendy 2010 dla San Markos

By | 27/04/2010

Projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” autorstwa agencji reklamowej San Markos (www.sanmarkos.pl) otrzymał Grand Prix festiwalu Media Trendy 2010 w Konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów oraz w Konkursie Innowacji w Mediach. Oprócz Grand Prix projekt został również nagrodzony w kategorii Innowacyjne Wykorzystanie Internetu oraz dwukrotnie w kategorii Non Proftit – w obu konkursach.

„Media Trendy 2010” to ogólnopolski konkurs organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Jego celem jest wyróżnienie twórców kampanii, w których wyzwania marketingowe zostały zrealizowane w sposób niestandardowy, innowacyjny, wyznaczając nowe trendy i nowe sposoby podejścia do wykorzystania mediów w kampaniach marketingowych. Podczas Gali, która odbyła się 26 marca 2010 w warszawskim Teatrze Dramatycznym, projekt „Kumpel z Przeszłości” agencji reklamowej San Markos zdobył dwie najważniejsze nagrody festiwalu – Grand Prix Media Trendy 2010 w Konkursie Innowacji w Mediach oraz Grand Prix w Konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów. Oprócz Grand Prix projekt został nagrodzony w kategoriach Non Profit – w Konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów oraz Non Profit i Innowacyjne Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych w Konkursie Innowacji w Planowaniu Mediów. Tym samym San Markos jest pierwszą agencją reklamową, która zdobyła podwójne Grand Prix Konkursu Media Trendy.

Nagroda w konkursie „Media Trendy” to kolejne wyróżnienie przyznane projektowi „Kumpel z Przeszłości”. Wcześniej projekt zdobył tak prestiżowe nagrody jak: wyróżnienie w konkursie The Intercontinental Advertising Cup, Srebrny Bęben na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodę Silver Spotlight Award, dwie statuetki Złoty Spinacz 2009, trzy Złote Orły i Grand Prix konkursu, jak również główną nagrodę w konkursie Epica Award 2009. Ostatnio otrzymał również statuetkę w konkursie reklamowym KREATURA 2010, nominację w konkursie Impactor 2009, w kategorii Kampania Społeczna Roku 2009 oraz został nagrodzony w ogólnopolskim konkursie na najbardziej oryginalne przedsięwzięcia realizowane w Internecie w 2009 roku – „Internetowa 5”.