Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s

By | 26/04/2010

Pierwsza ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Grant’s pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” startuje 24 kwietnia br. Pierwszym etapem kampanii najdynamiczniej rozwijającej się szkockiej whisky w Polsce jest promocja konsumencka. Główną nagrodą dla 3 zwycięzców jest wyjazd na wycieczkę do Szkocji – ojczyzny wytwarzanej przez 5 pokoleń whisky Grant’s. Za przygotowanie i obsługę działań odpowiada agencja Genero i Unlimited. Strategię PR zaplanowała i zrealizuje agencja Q&AConsulting.

Hasło „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” odzwierciedla założenie kampanii, którym jest podkreślenie szkockich korzeni, rodzinnej tradycji gorzelniczej sięgającej 1898 roku i celebrowanie miejsc, w których czas płynie wolniej. Grant’s zachęca konsumenta do spojrzenia na życie pod innym kątem, do zwolnienia i doświadczania tego co jest tu i teraz.

Grant’s to chwile spokoju i wyciszenia w kontraście do hałasu i pośpiechu dnia codziennego. To smakowanie życia powoli, delektowanie się tym, co wokół nas, bez pogoni i ciągłych poszukiwań. Wyróżnia się w swojej kategorii nie tylko ze względu na specyficzną trójkątną butelkę, ale także na swoją wyjątkową historię. Jest to jedyna marka whisky, która od samego początku po dzień dzisiejszy jest w rękach rodziny założyciela. Rodzinna destylarnia Wiliam Grant & Sons w Girvan jest przykładem szkockiej pasji, tradycji i kultury tworzenia whisky. Nowa komunikacja marki w Polsce ma przybliżyć konsumentowi jej szkockie korzenie i pokazać, że w naszym zabieganym świecie warto się na chwilę zatrzymać, znaleźć czas dla siebie – ze szklanką whisky Grant’s” – mówi Joanna Dybowska, Brand Manager, CEDC.

„Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” to pierwsza kampania wizerunkowa marki Grant’s w Polsce. Pierwszym etapem działań jest promocja konsumencka „Potrójna Szkocka”, która obejmie największe hipermarkety w Polsce. Konkurs startuje 24 kwietnia i potrwa do końca czerwca. Główną nagrodą jest wyjazd do Szkocji. W programie wyjątkowej wycieczki zwiedzanie zamków Scone Palace w Perth, Culzen Castle, pobyt w rodzinnej destylarnii Girvan, rejs podczas którego zwycięzcy zobaczą m.in. słynny Forth Bridge i wiele innych atrakcji. W ramach promocji konsumenci będą przesyłać materiały zdjęciowe i filmowe odnoszące się do miejsc, w których „wolniej płynie czas”. Informacje o konkursie konsumenci znajdą na specjalnie przygotowanej stronie www.potrojnaszkocka.pl.

Wsparciem kampanii są działania PR, aktywności w internecie oraz POSM (końcówki regału, neckhengery, ulotki konkursowe, foldery wizerunkowe) i animacje z hostessami w wyselekcjonowanych sklepach wielkopowierzchniowych w strefie alkoholowej.

źródło/autor: Q&A Consulting