Bioaron C zdobywcą Złotego Lauru Konsumenta 2009

By | 26/04/2010

Preparat – BIOARON C otrzymał niedawno zaszczytne 1. miejsce w programie Laur Konsumenta i Klienta 2009.

Ponad dwudziestoletnia obecność na rynku doskonale znanego wszystkim rodzicom i ich dzieciom syropu Bioaron C, lidera w segmencie preparatów wzmacniających odporność, została uhonorowana najwyższym odznaczeniem konsumenckim – Złotym laurem Konsumenta 2009.

Bioaron C, preparat wzmacniający odporność, to lek o naturalnym składzie, przeznaczony do stosowania u dzieci pomocniczo w infekcjach górnych dróg oddechowych (np. w terapii chorób z przeziębienia) oraz w celu poprawy apetytu. Pobudza działanie układu odpornościowego, szczególnie u dzieci, które nie mają jeszcze w pełni wykształconych mechanizmów obronnych organizmu.

„Cieszę się, że ta prestiżowa nagroda trafiła do nas właśnie teraz – mówi Jarek Szczepański, Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Europlant Phytopharm. 2009 był rokiem nagród dla Bioaronu C. Otrzymaliśmy nagrodę Effie, Złotą i Srebrną Ideę, a teraz dopełnienie – Złoty Laur Konsumenta. To przyjemne, ale i bardzo zobowiązujące” – dodaje.

Laur Konsumenta to jedno z najwyższych wyróżnień – wyboru najbardziej cenionych produktów dokonują sami konsumenci. Za pośrednictwem ankiet telefonicznych, internetowych oraz osobistych, ankietowani sami wskazują markę, którą uważają za najlepszą w swoim segmencie. Nagroda potwierdza silną pozycję produktu na rynku oraz zaufanie, jakim od lat obdarzają go konsumenci w Polsce.