San Markos przeprowadza rebranding Budimeksu Nieruchomości

By | 20/04/2010

Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) przeprowadziła proces rebrandingu jednego z liderów polskiego rynku deweloperskiego – spółki Budimex Nieruchomości.

Spółka Budimex Nieruchomości wchodzi w skład największego polskiego holdingu budowlanego – Budimex SA. Inwestorem strategicznym Budimeksu Nieruchomości jest działający w ponad 48 krajach świata, i zatrudniający ponad 100 tys. pracowników w sektorze zarządzania infrastrukturą, koncern Ferrovial. Proces rebrandingu w Polsce został zrealizowany przez agencję reklamową San Markos według wytycznych Grupo Ferrovial dla spółek zależnych na całym świecie.

W ramach rebrandingu agencja San Markos opracowała koncept strategiczny i kreatywny odpowiadający na potrzeby klienta na polskim rynku nieruchomości. W ramach kolejnych etapów rebrandingu przeprowadzone zostały następujące działania: adaptacja corporate identity i architektury brandu, stworzony został podręcznik marketingowy (marketing manual) oraz przygotowane zostały materiały do komunikacji całego procesu.

Prowadzony przez San Markos projekt buduje pozycję Budimeksu Nieruchomości jako doświadczonego i zaufanego partnera. „Opracowany dla Budimeksu Nieruchomości claim – „Dotrzymane obietnice” pokazuje, że na polskim rynku deweloperskim, na którym nie tak dawno ponad 630 firm walczyło o klienta stosując różne zabiegi marketingowe i w czasach kryzysu nie zawsze dotrzymywało słowa, istnieje taka firma jak Budimex Nieruchomości, która dotrzymuje obietnic danych swoim klientom. Naszym zdaniem to dziś bardzo ważny przekaz dla klienta.”- podkreśla Tomasz Dembiński, Head of Strategy and Developement Departament agencji reklamowej San Markos.

O wyborze San Markos na partnera w tym projekcie zadecydowała dotychczasowa wieloletnia współpraca z klientem oraz doświadczenie agencji w projektowaniu identyfikacji wizualnej. San Markos odnosi międzynarodowe sukcesy w dziedzinie brand design i opracowaniu identyfikacji wizualnej firm. Projekty Dyrektora kreatywnego Michała Bergera zdobywają wyróżnienia w międzynarodowych konkursach. Jego prace zwyciężyły m.in. w konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Best Corporate Identity/Branding Design.

źródło/autor: San Markos