ISOVER – marka prawdziwych zawodowców

By | 20/04/2010

ISOVER – światowy lider branży izolacyjnej – wystartował w kwietniu 2010 roku z ogólnopolską kampanią wizerunkową, skierowaną do dwóch grup odbiorców: klientów ostatecznych oraz wykonawców.

Szeroko zakrojone działania reklamowe prowadzone są równolegle w prasie (w takich tytułach jak Polityka, Wprost czy Murator), outdoorze (wielkie formaty reklamowe przy ruchliwych trasach w całej Polsce), w Internecie (m.in.: w portalach Onet.pl, Gazeta.pl, WP.pl) oraz na stronie www.isover.pl.

Kampania ma na celu umocnienie ISOVERA na miejscu lidera oraz ugruntowanie tendencji „pierwszego wyboru” produktów ISOVERA wśród produktów branży izolacyjnej. Celem biznesowym kampanii jest uzyskanie wzrostu sprzedaży produktów ISOVER w punktach dystrybucyjnych marki.

Kampania ma informować klientów ostatecznych o konkretnej korzyści, jaką są w tym przypadku oszczędności. Natomiast z wykonawcami ISOVER komunikuje się za pośrednictwem Pana Wojciecha Znamirowskiego z firmy Budikomplex, który na co dzień pracuje z produktami ISOVER, a który zgodził się zostać „twarzą” ISOVERA.

Za koncepcję, realizację kampanii oraz częściową realizację mediów odpowiada Agencja Reklamowa Effectica, w osobach:

  • Justyna Szafran–Dziewięcka – account manager
  • Beata Koleśnik – art. director
  • Łukasz Maścianica – senior copywriter

Ze strony Klienta Saint-Gobain Construction Products Polska, ISOVER kampanię koordynuje:

  • Olga Mazurek – Kiera – Kierownik ds. Promocji i Komunikacji ISOVER

źródło/autor: Effectica