Grupa One-2-One partnerem technologicznym konferencji Media Trendy

By | 19/04/2010

Giełdowa Grupa One-2-One przygotowała innowacyjną, interaktywną komunikację konferencji Media Trendy. Po raz pierwszy poza obecnością w klasycznym Internecie powstała też wersja mobilna – LAJT strony wykorzystująca fotokody. Działania marketingowe opierają się także na możliwościach kreatora społeczności Streemo.pl, oraz narzędzia advertainment.

W tym roku konferencja Media Trendy odbędzie się 22 kwietnia w warszawskich Złotych Tarasach. Myślą przewodnią wydarzenia jest hasło „Media, reklama i klienci w poszukiwaniu innowacyjnych form współpracy. Od nowych metod monetyzacji kontentu do przełamywania starych schematów działania”. Organizatorem konferencji i konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a współorganizatorami są Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz ThinkTank Magazine.

– Media Trendy wspierają kreowanie inspirujących, nowatorskich rozwiązań. A takie są szczególnie cenione przez naszych partnerów biznesowych działających na styku mediów i nowych technologii – mówi Jarosław Przybyła z Grupy One-2-One. Wyjaśnia, że Media Trendy zawsze były ważnym wydarzeniem dla wszystkich podmiotów Grupy. W tym roku One-2-One wspiera wydarzenie nie tylko promując wydarzenie w gronie swych Klientów, ale i jako partner technologiczny.

Serwis internetowy http://konferencja.mediatrendy.pl oparty jest o Streemo.pl, najdynamiczniej rozwijający się w Polsce kreator społeczności. Dzięki temu powstała platforma wymiany informacji nie tylko o konferencji i konkursie Media Trendy, ale także marketingowych tendencjach i innowacjach interaktywnych. Zarówno organizatorzy wydarzenia, jak i zalogowani użytkownicy mogą dodawać newsy, materiały wideo, komentować zawarte w serwisie treści. Serwisowi w klasycznym Internecie towarzyszy strona lajt http://m.mediatrendy.pl/main, zapewniająca komunikację za pomocą telefonu komórkowego. Dostęp do niej można uzyskać m.in. za pomocą fotokodu – modnego ostatnio w marketingu narzędzia promocyjnego. Serwis Media Trendy jest też podłączony do zewnętrznych platform społecznościowych. – Docelowo nowy serwis zastąpi istniejącą dotychczas stronę konkursu Media Trendy. Zgodnie z intencją organizatorów stworzyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu konkurs i konferencja Media Trendy będą funkcjonować w głowach ludzi mediów, reklamy i klientów przez cały rok – mówi Przybyła.

One-2-One w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR zaangażowało się także we współtworzenie programu konferencji. Sławomir Komiński, Wiceprezes One-2-One odpowiedzialny m.in. za współpracę z TVP S.A. wszedł w skład Rady Programowej Konferencji i uczestniczy w pracach jury konkursu. Weźmie również udział w panelu dyskusyjnym „Tradycyjne media” w kontrofensywie. Jak prasa, radio i telewizja wykorzystują przewagę swoich marek i możliwości Internetu do tworzenia nowych rozwiązań reklamowych. Jak mogą na tym skorzystać reklamodawcy?”. Uczestnicy konferencji i gali Media Trendy będą mogli także zapoznać się z interaktywną grą 3D, wpisującą się w nurt advertainment, czyli wykorzystanie zabawy do tworzenia przekazu marketingowego.

– Działania dla Media Trendów zaprojektowaliśmy kierując się tymi samymi priorytetami, co w przypadku naszych projektów typowo komercyjnych. Zastosowane mobilne i internetowe rozwiązania, nie tylko dają bezpośredni efekt, jak zwiększanie przychodów czy zwiększenie liczby odbiorców informacji. Równie ważna jest budowa lojalności czytelników, słuchaczy, telewidzów, tworząc ważną z punktu widzenia Klienta społeczność konsumentów produktów lub odbiorców informacji – konsumentów mediów – wyjaśnia Jarosław Przybyła.

źródło/autor: One-2-One