Pierwszy czytelny podział rynku

By | 13/04/2010

Wielki i fascynujący świat artykułów promocyjnych wreszcie skatalogowany! Właśnie ukazały się dwa katalogi promomagazine.pl, wydane po raz pierwszy w osobnych grzbietach adresowanych do odrębnych grup docelowych. Dystrybuowane, m. in. z najnowszym wydaniem miesięcznika „OOH magazine”, docierają do pracowników agencji reklamowych oraz klientów końcowych, zainteresowanych zakupem artykułów promocyjnych.

Najnowsze wydawnictwo promomagazine.pl po raz pierwszy w Polsce czytelnie dzieli rynek artykułów promocyjnych. Dwa katalogi, skierowane do wyodrębnionych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych, ukazały się w łącznym nakładzie 6000 egzemplarzy. Kolportowane w wysyłce imiennej do adresatów, znajdujących się w bazach danych miesięcznika OOH magazine oraz spółki Promo Gifts, docierają bezpośrednio do osób zainteresowanych zakupem gadżetów reklamowych.

Przejrzyście skatalogowana oferta dostawców artykułów promocyjnych, zawarta w katalogu „promomagazine.pl: importerzy & producenci”, adresowana jest do agencji reklamowych. Znaleźć w niej można między innymi produkty z takich kategorii, jak: artykuły świąteczne, elektronika, ceramika, biuro i druk, odzież, zdrowie i uroda, galanteria i dodatki, do domu, dla dzieci, narzędzia, wine club, słodycze, podróże i rozrywka, elementy reklamowe, torby i opakowania czy gadżety medyczne. Wersja elektroniczna katalogu (http://www.promomagazine.pl/Dostawcy.pdf) dystrybuowana jest do pracowników agencji reklamowych również w postaci newslettera.

Katalog „promomagazine.pl: agencje reklamowe” adresowany jest do klientów końcowych. Wśród ofert prezentowanych na jego łamach, znaleźć można przykładowe portfolio i dane kontaktowe wiodących agencji reklamowych, pośredniczących w zakupie artykułów promocyjnych.

Wersja elektroniczna katalogu (http://www.promomagazine.pl/Agencje.pdf) rozpowszechniana jest między innymi wśród klientów końcowych agencji reklamowych w postaci newslettera.

Najnowsze wydawnictwa promomagazine.pl wspiera kampania promocyjna w mediach branżowych. Informacje – zarówno o samym projekcie promomagazine.pl, jaki zawartości katalogów – znaleźć można na łamach, m.in. OOH magazine, serwisu www.giftsonline.pl (pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki artykułów promocyjnych) oraz w newsletterach, dystrybuowanych do grup docelowych obu tytułów.

źródło/autor: Giftsonline.pl