Drogerie Natura w sieci nagród

By | 13/04/2010

Konsumenci wybrali firmy zapewniające klientom najwyższą jakość obsługi. Wśród nagrodzonych godłem „Jakość Obsługi 2009” znalazła się firma Polbita, właściciel sieci Drogerie Natura. Tytuł przyznany został przez konsumentów w głosowaniu za pośrednictwem portalu internetowego www.jakoscobslugi.pl. W ten sposób wyłonione zostały firmy oferujące swoim klientom najwyższą jakość obsługi. Wyniki głosowania opublikowano w Rzeczpospolitej z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta. To kolejna nagroda dla Polbity, która kilka tygodni temu została uhonorowana tytułem „Jakość Roku 2009”.

Program Jakość Obsługi został zainicjowany trzy lata temu i z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Jego wyjątkowy charakter wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu godła „Jakość Obsługi” mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.jakoscobslugi.pl, może zgłaszać własne obserwacje ma temat jakości obsługi w dowolnej firmie bądź instytucji. Wszystkie opinie są publikowane na portalu, tym samym wpływając na wyniki Programu.

W tym roku w głosowaniu wzięło udział ponad 200 tysięcy osób, które w skali od -5 do 5+ oceniały jakość obsługi w pięciu różnych kategoriach. Brano pod uwagę nie tylko zachowanie, wygląd i kompetencje personelu firmy, ale również organizację i czas obsługi, ofertę oraz wygląd miejsca obsługi. Pozytywne opnie Klientów sprawiły, że Drogerie Natura znalazły się w zaszczytnym gronie uhonorowanych.

W Programie Jakości Obsługi liczy się głos każdego konsumenta. Jego głównym celem nie jest opracowanie wyników statystycznych, ale stworzenie stałego kanału komunikacji konsumentów z firmami. W oparciu o poszczególne głosy „liderów opinii” firmy i instytucje mają możliwość spojrzenia na własną działalność z najistotniejszej dla nich perspektywy, czyli oczami Klienta.