Wdrożenie systemu MODECOM Online w firmie Eltech Sp. z. o.o.

By | 09/04/2010

MODECOM S.A. zakończyła wdrożenie systemu zamówień internetowych w firmie Eltech Sp. z. o.o. Autorskie rozwiązanie, MODECOM Online, stanowi rozbudowaną nakładkę na moduł iZAM w Systemie COMARCH CDN XL (w najnowszej wersji 9.6) i zapewnia niezwykle komfortową oraz kompleksową obsługę sieci sprzedaży, w głównej mierze usprawniając obsługę klienta, przyspieszając proces realizacji zamówień oraz ułatwiając komunikację z handlowcami. Wdrożenie zostało przeprowadzone przez wykwalifikowanych pracowników departamentu MODECOM IT, Autoryzowanego Partnera Comarch.

„MODECOM Online pozwoli nam usprawnić obsługę klienta i ułatwi pracę handlowcom oraz naszym Biurom Handlowym. Możliwość składania ofert sprzedaży, składanie zamówień, śledzenie stanów magazynowych i cen w czasie rzeczywistym to niewątpliwie najważniejsze zalety systemu, w którym Klient staje się samodzielnym użytkownikiem, mogącym dowolnie zestawiać produkty i kompletować zamówienia w zależności od aktualnych potrzeb. Ciągła kontrola całości procesu sprzedaży oraz bezpośredni dostęp użytkowników do informacji o produktach i cenach sprawiają, że czas potrzebny na zdobycie danych ulegnie skróceniu do minimum.” – powiedział Krzysztof Antonowicz, Koordynator Projektu ze strony Eltech Sp. z. o.o.

„MODECOM Online jest zaawansowanym, dobrze zintegrowanym z systemem CDN XL (klasy ERP) oprogramowaniem, które ma na celu skrócenie oraz ułatwienie obsługi klienta. Mimo elastycznego środowiska, dokonaliśmy kilku ważnych modyfikacji, które wymusiła na nas wewnętrzna struktura firmy Eltech. Najwięcej pracy włożyliśmy w dostosowanie systemu do wydajnej obsługi bazy ponad 92.000 produktów oraz w wyszukiwarkę, która umożliwia znalezienie towarów w oparciu tylko o fragment nazwy produktu.” – powiedział Krzysztof Wójciak , Koordynatorem Projektu ze strony MODECOM IT.

Stale rozwijane, autorskie oprogramowanie będące zaawansowanym rozwinięciem Modułu CDN XL iZam firmy Comarch. Od roku 2008 oparte w całości na platformie .NET pozwala na szybką implementację nowych rozwiązań i stanowi niezwykle uniwersalne narzędzie wspomagające sprzedaż. Pozwala na w pełni zdalny dostęp klientów do systemu, dzięki któremu z praktycznie dowolnego miejsca na świecie mogą sprawdzić ofertę, zapoznać się z aktualnymi promocjami oraz nowościami, złożyć zamówienie, dokonać korekty stanu swoich płatności oraz wolnego limitu kredytowego, a także monitorować stan realizacji zamówienia wraz z dostępem do dokumentów handlowych. MODECOM Online umożliwia również weryfikację pracy handlowców na podstawie kalendarza wizyt oraz generowanie szczegółowych raportów sprzedaży i przeterminowanych płatności.

źródło/autor: MODECOM