4 Publicity dla marki Muse

By | 09/04/2010

Agencja public relations 4 Publicity rozpoczyna działania komunikacyjne dla marki Muse – sprzętu audio-video i jej dystrybutora firmy Emmerson Polska. Zadaniem agencji 4 Publicity będzie opracowanie strategii public relations, która obejmie kreowanie wizerunku francuskiej marki Muse, jako sprzętu audio-video do samochodu, wysokiej jakości w przystępnych cenach. Agencja 4 Publicity będzie odpowiadała, m.in. za kontakty z mediami, przygotowanie informacji prasowych oraz testy redakcyjne.

– Naszym celem jest zaprezentowanie marki Muse jako sprzętu audio-video wysokiej jakości. Obecnie, w ramach marki Muse, dostarczamy na krajowy rynek szeroką gamę produktów kierowanych głównie dla użytkowników samochodów, ale nie tylko… Muse – to również produkty dla osób mobilnych, np. przenośne: radioodbiorniki, telewizory i odtwarzacze DVD. Chcemy zaprezentować urządzenia, które mają bardzo estetyczny wygląd i oferują mnóstwo funkcji. Zależy nam na tym, aby nasza komunikacja była prowadzona w sposób spójny, konsekwentny i profesjonalny. Wierzę, że systematyczne działania public relations pozwolą nam zaistnieć na rynku – powiedział Maciej Dukaczewski, dyrektor marketingu w firmie Emmerson Polska.

źródło/autor: 4 Publicity