Udany start Giftsonline.pl

By | 08/04/2010

Giftsonilne.pl – pierwsza w Polsce wyszukiwarko-porównywarka artykułów promocyjnych – wystartowała! Bogaty i przejrzysty serwis umożliwia znalezienie odpowiedniego gadżetu reklamowego oraz bezpośrednie skontaktowanie się z jego dostawcą. Porównując oferty, ceny i warunki współpracy, użytkownik wybiera najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Cel, jaki stawia sobie Giftsonline.pl, to: łączyć i przybliżać wielki, fascynujący świat gadżetów!

Serwis Giftsonline.pl stworzony został z myślą o tych, którzy poszukują idealnego gadżetu reklamowego, jak również o podmiotach, mogących go wykonać i/lub dostarczyć. – „Poszukującym pomagamy w znalezieniu odpowiedniej oferty, a dostawcom – w dotarciu ze swoimi produktami do odbiorców” – wyjaśnia Tomasz Gębka, marketing menedżer projektu.

Osoby poszukujące niebanalnego gadżetu reklamowego, dzięki któremu zaistnieją w świadomości swoich – zarówno dotychczasowych, jak i potencjalnych – klientów, mogą aktualnie wybierać spośród ponad 7000 produktów. Dla wygody użytkowników, produkty zostały skrupulatnie skatalogowane i podzielone na kilkanaście kategorii, w ramach których wyszczególniono dodatkowe podkategorie. – „W tej chwili w Giftsonline.pl mamy 17 kategorii głównych i prawie 200 subkategorii” – tłumaczy Gębka. – „Liczba ta jest jednak płynna. Jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju sugestie ze strony klientów. Jeśli więc któremuś z klientów zależy na wyodrębnieniu pewnej grupy produktów – dodanie nowej kategorii nie stanowi problemu. Zależy nam, by wraz z użytkownikami tworzyć i rozwijać Giftsonline.pl. Dlatego, wszystkie uwagi, co do zawartości i funkcjonalności serwisu, są dla nas bardzo cenne”.

Serwis Giftsonline.pl jest jedyną tego typu witryną na polskim rynku internetowym, która łączy funkcję wyszukiwarki z możliwością porównywania cen prezentowanych w serwisie produktów. Owa funkcjonalność odróżnia Giftsonile.pl od konkurencji. – „Giftsonline.pl nie zajmuje się sprzedażą” – zauważa Tomasz Gębka. – „Spośród tysięcy, dostępnych na rynku artykułów, dajemy użytkownikom możliwość odnalezienia tych, które spełniają jego oczekiwania. Poszukując gadżetu idealnego, użytkownicy serwisu Giftsonline.pl, mogą porównać interesujące ich produkty, kierując się takimi wyznacznikami, jak cena jednostkowa, czas realizacji, minimalne zamówienie czy lokalizacja dostawcy. Ponadto, nasz serwis jako jedyny umożliwia automatyczne porównanie cen produktów, znajdujących się z tej samej kategorii”- dodaje. Portal Giftsonline.pl posiada bowiem unikalną opcję zestawienia wybranych przez użytkownika produktów w przejrzystą listę i eksportowania go do pliku PDF, który można zachować i/ lub wydrukować. Wszystko po to, by maksymalnie uprościć proces wyszukiwania i zakupu najodpowiedniejszego artykułu promocyjnego.

Od momentu uruchomienia Giftsonline.pl, w serwisie zarejestrowanych zostało blisko 70 sprawdzonych producentów, dystrybutorów i importerów artykułów promocyjnych, a ich liczba stale rośnie. Marketing manager projektu, Tomasz Gębka, optymistycznie widzi przyszłość przedsięwzięcia: – „Patrząc na potencjał rynku produktów reklamowych i dotychczasowe tempo rozwoju serwisu myślę, że do końca roku w Giftsonilne.pl zarejestrowanych będzie co najmniej 300. dostawców”. W przypadku Giftsonline.pl, podobnie jak w przypadku innych serwisów internetowych, pierwszy rok funkcjonowania jest kluczowy. – „Liczymy się z tym, że będzie to okres intensywnej pracy, w której musimy skupić się w przede wszystkim na pozyskiwaniu kolejnych, wiarygodnych dostawców” – dodaje Gębka.

By dodatkowo zachęcić firmy do korzystania i rejestrowania się na Giftsonline.pl, pomysłodawcy serwisu oferują możliwość promocji. Do wyboru jest kilka opcji, m.in. kampania reklamowa w postaci bannera na głównej stronie wyszukiwarko-porównywarki. Sam portal Giftsonline.pl również planuje kampanię promocyjną w mediach branżowych. Szczegóły poznamy zapewne wkrótce.

źródło/autor: Giftsonline.pl