e-biznes poznajemy od 25 lat

Już od ponad 25 lat informujemy o najważniejszych wydarzeniach z szeroko rozumianego obszaru biznesu internetowego. Startupy, e-handel, gaming – obserwuj z nami, jak zmienia się świat cyfrowego biznesu! Zapoznaj się z możliwościami współpracy i skontaktuj się z nami!

e-biznes

Adlook ujawnia nieścisłości w targetowaniu demograficznym

Adlook, globalna firma technologiczna specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu reklamy cyfrowej, opublikowała raport, który rzuca światło na fundamentalne problemy związane z targetowaniem demograficznym w kampaniach reklamowych. W obliczu rosnącej konkurencji w przestrzeni cyfrowej, marketerzy muszą polegać na precyzyjnych danych, aby skutecznie dotrzeć do swoich odbiorców….

więcej

Klarna: 36% Polaków kupuje w zagranicznych sklepach online

Wzrost sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów oraz dotarcie do wcześniej niedostępnych grup konsumentów to kluczowe korzyści, które sprzedawcy zauważają po rozpoczęciu działalności na rynkach zagranicznych. Ekspert Klarny wyjaśnia, jak skutecznie rozwijać działalność międzynarodową oraz dlaczego model cross-border e-commerce zwiększa potencjał rozwoju biznesu. Podsumowanie • Wzrost liczby Polaków…

więcej

eBay w 2025: Wyzwania i możliwości dla małych firm

Pod koniec marca 2025 roku w Brukseli odbyło się wydarzenie „eBay in 2025”, które skupiło się na przyszłości handlu elektronicznego oraz unijnych regulacjach wspierających małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP). Spotkanie miało miejsce w prestiżowym Concert Noble i zgromadziło przedstawicieli polityki oraz biznesu, co stworzyło doskonałą okazję…

więcej

Mizzox: Tylko 10% MŚP korzysta z narzędzi marketingowych

Najnowsze badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Mizzox ujawnia, że polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) nie w pełni wykorzystują potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych. Zaledwie 10% badanych przedsiębiorstw korzysta z dedykowanych rozwiązań marketingowych, podczas gdy aż 66% z nich zaimplementowało narzędzia płatnicze…

więcej

Podsumowanie XXVIII edycji konkursu KAROLE

5 kwietnia 2025 roku w historycznym Dworze Artusa w Gdańsku odbyła się gala finałowa konkursu KAROLE 2025, organizowanego przez Koło Naukowe MKN Project Management przy Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Wydarzenie po kilkuletniej przerwie powróciło w odświeżonej formule, łącząc świat akademicki z przedstawicielami biznesu, nauki…

więcej

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami

Jak wynika z najnowszego badania TRUSTMATE.io, niemal 40% Polaków spotkało się z fałszywymi opiniami w Internecie. Co więcej, aż 25% badanych miało trudności z odróżnieniem prawdziwych recenzji od tych nieautentycznych. To zjawisko wskazuje na coraz bardziej zaawansowane techniki manipulacji opiniami, które mogą wpływać na decyzje zakupowe…

więcej

Czym jest e-biznes ?

e-biznes, czyli elektroniczny biznes, to ogólny termin odnoszący się do prowadzenia działalności gospodarczej przy wykorzystaniu internetu i technologii informatycznych. Jest to szeroki obszar, który obejmuje różne rodzaje transakcji, działań marketingowych, obsługi klienta i innych aspektów biznesowych, które są realizowane za pośrednictwem środowiska online. Może obejmować różne modele biznesowe, takie jak B2C (biznes do konsumenta), B2B (biznes do biznesu), C2C (konsument do konsumenta) itp. Rozwój technologii i rosnące zaufanie do zakupów online przyczyniły się do dynamicznego rozwoju e-biznesu na całym świecie.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Scroll to Top