Empathy Interactive wygrywa przetarg Kontri na platformę B2B

By | 29/09/2009

Spółka Kontri, jeden z największych polskich dystrybutorów bielizny, wybrała Empathy Interactive jako wykonawcę platformy B2B umożliwiającej stworzenie sieci sklepów internetowych.

Tworzona przez Empathy Interactive internetowa platforma e-commerce B2B.Kontri.pl umożliwia zautomatyzowane zarządzanie zamówieniami, a także wszechstronną integrację systemów spółki Kontri i jej partnerów. Dotyczy to zarówno sklepów i hurtowni będących odbiorcami produktów dystrybutora, jak i jego dostawców. Empathy odpowiada również za integrację platformy z wdrażanym obecnie w spółce najnowszym systemem ERP Comarch Altum. Projekt uzyskał dofinansowanie z funduszy UE w ramach działania 8.2. Według oceniających wnioski stanowi on innowację w skali naszego kraju.

Dzięki platformie B2B odbiorcy produktów spółki Kontri posiadają dostęp przez Internet do aktualizowanej na bieżąco oferty dystrybutora wraz z informacjami o dostępności produktów, statusach zamówień oraz rozliczeń dotychczasowych transakcji. Dodatkowym elementem wyróżniającym tę platformę jest aplikacja gotowego sklepu internetowego udostępniania podmiotom zainteresowanym współpracą ze spółką Kontri. W tym modelu sklep automatycznie pobiera dane o produktach z liczącej kilkadziesiąt tysięcy pozycji bazy dystrybutora i to on zajmuje się obsługą zamówień, wysyłką towaru, wypłacaniem prowizji sprzedawcy oraz obsługą posprzedażową. Płynne funkcjonowanie tak złożonego systemu będzie możliwe dzięki ścisłej integracji platformy B2B m.in. z systemami ERP i finansowo-księgowymi dostawców i odbiorców oraz z systemami firm kurierskich, w tym finalizowanym systemem Poczty Polskiej.

– Określając bazę kompetencji niezbędnych do realizacji zewnętrznej warstwy projektu nie mieliśmy wątpliwości, że lista oferentów będzie krótka – mówi Rafał Chraboł, dyrektor ds. zarządzania strategicznego Kontri sp. z o.o. – Platforma B2B.kontri.pl to pierwszy w Polsce projekt e-commerce wykorzystujący ERP Comarch Altum, dlatego trudno tutaj o firmy z praktyką. Analizując szerokie spektrum wymagań wobec oferentów założyliśmy, że kryterium doświadczenia w integracji różnorodnych systemów stanowić będzie rolę najistotniejszą. Wierzę, że wybór Empathy Interactive spełni nasze oczekiwania.

Kontri sp. z o.o. to jeden z największych w Polsce dystrybutorów bielizny, rajstop i odzieży renomowanych polskich producentów. Spółka zaopatruje sklepy stacjonarne i internetowe z całego kraju, a także z zagranicy.

Empathy Interactive, jako internet software house, specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu rozbudowanych serwisów korporacyjnych i dedykowanych aplikacji sieciowych dla średnich i dużych firm. Do głównych Klientów należą m.in. TELE-FONIKA KABLE, Polfactor SA (grupa BRE Bank), Bank BPH, Wydawnictwo MURATOR, Grudnik Holding, Akademia Górniczo-Hutnicza oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Empathy jest również udziałowcem spółki PROFEO prowadzącej społecznościowy serwis dla profesjonalistów oraz współtwórcą systemu IRIS wspomagającego zarządzanie ruchem drogowym.