NEO24.PL w czołówce sklepów internetowych rankingu „Jakość Obsługi 2008”

By | 18/03/2009

Sklep internetowy NEO24.PL zajął trzecie miejsce w kategorii „Internetowe mega sklepy” w raporcie „Jakość Obsługi 2008”. To trzecie, obok rankingu Wprost i Money.pl oraz Złotego Lauru Konsumenta 2008, wyróżnienie działań marki w roku ubiegłym.

W programie „Jakość Obsługi”, przygotowanym przez Vision SecretClient, 12 tys. konsumentów wskazało zwycięzców pogrupowanych w 20 branż i przeszło 200 kategorii. Raport wyłania liderów jakości obsługi w Polsce i w poszczególnych branżach.

Firmy oceniano na podstawie wielu kryteriów. Nota ostateczna zależała od wiedzy i kompetencji personelu; jego zachowania i wyglądu; oferty, ceny, asortymentu firmy; organizacji i czasu obsługi; wyglądu miejsca obsługi.

NEO24.PL, dzięki wysokiej ocenie klientów, znalazł się wśród marek najbardziej rozpoznawanych na rodzimym rynku e-commerce. W zestawieniu ogólnym TOP100 wskaźnik jakości obsługi w sklepie klienci ocenili na +3,80 (w skali -5 do +5, bez oceny neutralnej, zerowej), co dało wynik na poziomie o ponad 80 proc. wyższym niż średnia (poziomu obsługi) dla branży dużych sklepów internetowych.

– Ocena przyznana przez klientów jest dla nas dużym wyróżnieniem, na które pracował cały zespół NEO24.PL – mówi Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu NEO24.PL. – Mamy jednak na uwadze fakt, że raport powstał też po to, by firmy zyskały jednoznaczną informację, o tym, jakie elementy w ich relacjach z klientem warto rozwijać i modyfikować. W NEO24.PL rozumiemy potrzebę stałego podnoszenia standardów obsługi Klienta, a przyznana nagroda utwierdza nas co do słuszności podjętych działań.

Raport do pobrania na stronie: http://jakoscobslugi.pl/news.action?pageId=RAPORT_TOP_100_Jakosci_Obslugi