Jak zarabiać będąc aktywnym internautą?

By | 13/03/2009

Jest to możliwe dzięki nowemu serwisowi prowadzonemu przez trójkę młodych ludzi z Warszawy i Krakowa. Przy wsparciu Neuroadventures – działającemu w ramach Onetu inkubatorowi nowych przedsięwzięć – uruchomili oni serwis Wyczaj.to, w którym co tydzień wypłacane są nagrody pieniężne za ciekawe internetowe znaleziska.

Wyczaj.to – jest całkiem nowym i jedynym serwisem w Polsce, który co tydzień wypłaca użytkownikom nagrody pieniężne za najgorętsze wyczajenia. – Kiedy zaczynaliśmy pracę nad nowym serwisem, funkcjonującym w oparciu o ciekawe sieciowe znaleziska zastanawialiśmy się nad tym, jako możemy się odróżnić od innych tego typu stron. Wpadliśmy na pomysł, że będziemy nagradzać użytkowników finansowo za najciekawsze propozycje – mówi Janek, 21 letni student architektury z Warszawy, jeden z twórców serwisu. Wyczajenia to nic innego jak znalezione w sieci ciekawe materiały w formie linków do artykułów, filmów, zdjęć itp.

– Projekt trafił do realizacji w Neuroadventures, który działa jak inkubator nowych przedsięwzięć internetowych. Wspólnie wymyśliliśmy nazwę serwisu i całą terminologię opartą o słowo „wyczaj” no i po kilku miesiącach pracy, serwis znalazł się w sieci. Adresujemy go przede wszystkim do młodych, najbardziej aktywnych internautów, którzy najczęściej szukają okazji do zdobycia dodatkowych pieniędzy. Okazało się, że ten pomysł działa – dodaje Ewa studiująca w Krakowie stosunki międzynarodowe.

Cały serwis opiera się wokół temperatury, która definiuje „popularność” materiału wśród użytkowników. Temperaturę podgrzewają głosy użytkowników i ich odsłony. – Wyczaj.to to doskonały serwis dla wszystkich, którzy sami nie mają czasu na bardzo wnikliwe przeglądanie Internetu. U nas zawsze znajdą linki do tego co aktualnie najpopularniejsze w sieci. Z drugiej strony unikalne jest to, że zachęcamy do aktywności w serwisie, wypłacając kilkuset złotowe nagrody – kwota nie do pogardzenia ludzi w naszym wieku – podsumowuje najmłodsza z całej trójki Magda, licealistka z Warszawy.

Wyczaj.to uruchomiono testowo pod koniec stycznia br. Już w fazie testów zarejestrowało się kilka tysięcy użytkowników. Wg GoogleAnalitics w ostatnim miesiącu odwiedziło go ok. 200 tysięcy użytkowników.

www.Wyczaj.to