Lawson mianuje Petera Quinna dyrektorem ds. klientów

By | 12/03/2009

Firma Lawson Software (Nasdaq: LWSN) mianowała Petera Quinna na stanowisko dyrektora ds. klientów. Quinn stanie na czele biura ds. relacji z klientami (Customer Experience Office), którego zadaniem jest wspieranie inicjatyw Lawsona mających wzmacniać lojalność klientów. Nowy dział będzie odpowiadał za budowę kultury biznesowej Lawsona koncentrującej się na badaniu, zarządzaniu i ulepszaniu relacji firmy z klientami.

lawson_peter_quinn_72dpi– Lawson ma tylko jeden cel: wzmacniać naszych klientów. Jesteśmy globalną firmą z szerokim wachlarzem produktów i usług, dlatego zamierzamy uporządkować naszą wewnętrzną strukturę tak, aby ułatwiała nam ona realizację naszej misji – powiedział Peter Quinn. – Dlatego właśnie relacje z klientami mają się znaleźć na szczycie listy priorytetów Lawsona. Biuro ds. relacji z klientami będzie monitorować potrzeby naszych klientów i wdrażać wewnętrzne programy oraz najlepsze praktyki, aby firmy współpracujące z Lawsonem uzyskały jak najwyższą satysfakcję z każdej sfery kontaktów z nami – dodał Peter Quinn, nowy dyrektor Lawsona ds. relacji z klientami.

Peter Quinn pracuje w Lawsonie od 2006 roku, a od 2007 roku pełni rolę wiceprezesa ds. działań marketingowych. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży oprogramowania dla przedsiębiorstw i zarządzania biznesowego. Na nowym stanowisku dyrektora ds. klientów będzie szefem zespołu, którego zadaniem jest reprezentowanie klientów wewnątrz Lawsona i dbałość o to, aby problemy klientów były na czele listy zagadnień wszystkich szczebli i wszystkich działów firmy.

Biuro ds. relacji z klientami Lawsona ankietuje w tej chwili klientów Lawsona, aby określić obszary, które budzą największą troskę wśród klientów, a następnie – będzie rozwiązywać ewentualne problemy w sposób systemowy i indywidualny. Biuro ds. relacji z klientami będzie działać w porozumieniu z działami sprzedaży, usług, wsparcia i szkoleń, aby stworzyć spójny sposób działania Lawsona, który pomoże w stałym udoskonalaniu relacji z klientami.