Najlepsze strony mody

By | 06/03/2009

Poznaliśmy pierwszą grupę zwycięzców drugiej edycji konkursu Fashion Website Awards, wyłaniającego najlepsze strony internetowe w branży mody. 3 marca, podczas Gali Nagród targów Tex-Style w Poznaniu, przyznano nagrody zwycięzcom w grupie odzież, bielizna i dodatki.

Przedstawicielom wyróżnionych firm statuetki i dyplomy wręczył Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, organizatora konkursu. Firma Promedia prowadzi dodatkowo kampanię public relations promującą zwycięzców konkursu.

Jak mówi Jerzy Osika: „Celem konkursu jest promocja internetu, jako nowoczesnego narzędzia marketingowego w branży mody. Zwycięzcami konkursu są zarówno Ci, którym przyznano główne nagrody, jak i te firmy, które konkurs zainspirował do zwiększenia aktywności w internecie”

Firma Promedia od ponad 10 lat działa w branży mody, wydając czasopisma branżowe („Moda Męska”, „Moda Damska”, „Producent Odzieży”, „Obuwie i Galanteria”), prowadząc portal www.odziez.info.pl, organizując konferencje, szkolenia, konkursy, oferując usługi jako agencja reklamowa i PR.

Najlepsze strony internetowe wyłoniło niezależne jury, w którym zasiedli specjaliści z zakresu mody, e – marketingu i PR. Partnerem tegorocznej edycji konkursu jest CHH Maximus, najdynamiczniej rozwijające się centrum handlu hurtowego w Polsce. Natomiast patronem medialnym wydarzenia jest portal galeriehandlowe.pl i fashionmedia.pl, a także czasopisma wydawnictwa Promedia.

W grupie odzież, bielizna i dodatki za najlepszą stronę internetową w kategorii dostawca nagrodzona została firma Amann Sp. z o.o. (www.amann.pl), w której imieniu nagrodę odebrał Leszek Raniewicz, prezes firmy. W kategorii producent/importer zwyciężyła firma Digel Polska (www.digel.pl), reprezentowana przez Marka Paszkowskiego, pełnomocnika zarządu ds. marketingu. Natomiast firma Solar Company Ltd. Sp. z o.o. (www.solar-company.com.pl), reprezentowana przez Aleksandrę Pyzio, dyrektora ds. wizerunku i komunikacji, zwyciężyła w kategorii handel.

Sądząc po zainteresowaniu konkursem można śmiało stwierdzić, że jego rola została spełniona. Stał się on okazją zarówno do wypromowania stron internetowych poszczególnych firm, jak tez do promocji interaktywnych narzędzi marketingowych wśród firm z branży mody w Polsce.