Producent aut liderem branży dzięki współpracy z Frost & Sullivan

By | 25/02/2009

Kongres GIL 2009: Europa w Londynie – miejsce, w którym top menedżerowie będą poszukiwać sposobów na zapewnienie firmom stabilnego wzrostu przy ścisłej współpracy z Frost & Sullivan

Przez ponad dekadę jeden z globalnych gigantów na rynku motoryzacyjnym ściśle współpracował z firmą doradczą Frost & Sullivan zapewniając sobie strategiczne i taktyczne wsparcie. Dziś te dwie firmy łączy symbiotyczny związek, powstały w oparciu o wieloletnie wzajemne zaufanie i szacunek, dzięki którym możliwe było rozpoznanie nowych szans na rynku oraz osiągnięcie wyjątkowo wysokiego poziomu wzrostu.

To tylko jedna z wielu historii sukcesu, który stał się faktem dzięki współpracy Frost & Sullivan z firmą poszukującą możliwości wzrostu oraz zdobycia większego udziału w rynku w swojej branży.

Więcej podobnych historii, a także opinii na temat zalet i korzyści wynikających ze współpracy z firmą Frost & Sullivan, usłyszeć będzie można podczas Kongresu Growth, Innovation and Leadership Congress – GIL Global 2009. Jest to pierwszy kongres zorganizowany w Europie. Przez dwa dni Londyn stanie się forum dla prezesów firm, ich zespołów i najwybitniejszych ekspertów branżowych, którzy wezmą udział w dyskusji poświęconej sposobom i narzędziom zapewniania firmom stabilnego wzrostu. Kongres GIL 2009: Europa odbędzie się w dniach od 19 do 20 maja br., w hotelu Sofitel St. James w centralnej części Londynu.

Historia współpracy pomiędzy Frost & Sullivan i wiodącym producentem w branży motoryzacyjnej to tylko jeden z wielu przykładów. „Długofalowe i oparte na solidnym fundamencie partnerstwo naszych firm wywodzi się z jednego z naszych badań, które miały na celu identyfikację obszarów zainteresowania firmy. Współpracujemy z tą spółką przez okres ostatnich ośmiu lat, przeprowadzając każdego roku szereg wspólnych przedsięwzięć, zapewniając wsparcie taktyczne w planowaniu produkcji, ocenę nowych technologii, zrozumieniu potrzeb klientów i benchmarkingu konkurencji” – wyjaśnia Sarwant Singh, partner w londyńskim oddziale firmy Frost & Sullivan. „To związek oparty na symbiozie w działaniu: uczymy się od siebie wzajemnie, wymieniając poglądy i spostrzeżenia. Dzięki naszemu wsparciu klient stworzył doskonałe, zaawansowane produkty oparte na najnowszych technologiach, a tym samym umocnił swoją wiodącą pozycję na rynku europejskim. W jego opinii  jesteśmy bardzo cennym źródłem obiektywnej analizy faktycznego stanu rzeczy, strategicznego ukierunkowania w działaniach oraz wsparcia w implementacji.”

Firma Frost & Sullivan pomogła producentowi aut osiągnąć wzrost, zapewniając mu tym samym wiodącą pozycję na rynku motoryzacyjnym. Ta długoterminowa współpraca trwa po dziś dzień, i jest nawet bardziej intensywna niż kiedykolwiek przedtem. Obecnie obie firmy ściśle współdziałają ze sobą w zakresie badań, rozwoju i produkcji samochodów z napędem elektrycznym.

„Firma produkująca auta jest doskonałym przykładem, który pokazuje, jak ważna jest bliska współpraca na co dzień, w poszukiwaniu nowych, kreatywnych sposobów prowadzenia działalności biznesowej i identyfikacji szans rozwoju i wzrostu. Ma to szczególnie istotne znaczenie w dobie obecnego ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego” –  podkreśla John Raspin, partner we Frost & Sullivan.  „Skupianie się na wzroście jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek. To w właśnie takich chwilach pojawiają się liderzy przyszłości.”

Kongres GIL 2009: Europa to forum, którego uczestnicy wezmą udział w burzy mózgów oraz nawiążą kontakty i znajdą strategicznych partnerów w celu osiągnięcia założeń wzrostu firmy, przy jednoczesnym bacznym obserwowaniu rozwoju sytuacji w gospodarce. Uczestnicy skorzystają z interesującej wymiany poglądów na temat roli przywództwa, zapoznają się także z analizami przypadków, poznają najlepsze praktyki i najważniejsze strategie, z których przedsiębiorstwa mogą skorzystać. Uczestnicy kongresu będą analizować dynamikę wzrostu i zapoznawać się z kluczowymi ekspertyzami, które pozwolą ich firmom wyróżnić się na tle konkurencji. Ponadto będą mogli także zaangażować się w pracę  interaktywnych grup ekspertów, uczących jak identyfikować, analizować i nadawać odpowiednie priorytety możliwościom pojawiającym się w określonych sektorach rynku. Zorganizowane zostaną również interaktywne sesje dyskusyjne poświęcone analizie szans na rynkach globalnych oraz kluczowych informacji dotyczących poszczególnych branż.

W celu rejestracji, otrzymania programu kongresu, uzyskania informacji na temat sponsoringu lub otrzymania akredytacji dla mediów na GIL 2009: Europa, prosimy o kontakt z Joanną Lewandowską, Corporate Communications – Europa, pod adresem: joanna.lewandowska@frost.com.  W programie kongresu znalazły się także wywiady z najważniejszymi, najbardziej doświadczonymi konsultantami Frost & Sullivan w zakresie wzrostu.  Dodatkowe informacje uzyskać też można pod adresem www.frost.com/giluk