Rozpoczynamy rekrutację do II edycji rocznej Szkoły Negocjacji opartej na praktyce biznesowej

By | 13/02/2009

16 września 2009 roku rozpoczynamy zajęcia w II edycji rocznej Szkoły Negocjacji. To jedyna tego rodzaju Szkoła w Polsce. Program Szkoły skierowany jest do menedżerów, szefów sprzedaży, kupców  i handlowców oraz wszystkich osób, dla których negocjacje są sposobem realizacji celu i wypracowywania sukcesu. „Umiejętność negocjowania jako jedna z niewielu kompetencji biznesowych przynosi natychmiastowe korzyści, każda wynegocjowana złotówka to zysk netto ” – powiedziała Ewa Kastory prezes Grupy training&consulting, firmy która założyła i prowadzi Szkołę Negocjacji.

Współtwórcami programu Szkoły są znani menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili wielkie transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Na podstawie ich doświadczeń powstały gry negocjacyjne dzięki którym uczestnicy przechodzą realny trening negocjacyjny i uczą się od najlepszych biznesowych negocjatorów. Uczą się analizy sytuacji negocjacyjnej, wyznaczania celów, znajdowania rozwiązań oraz panowania nad emocjami i budowania relacji. Poznają strategie i techniki zaawansowanych negocjacji.

II edycja Szkoły Negocjacji podobnie jak każda kolejna będzie wzbogacana o nowe gry, budowane na podstawie aktualnych wydarzeń biznesowych. Do ich skomentowania będziemy więc zapraszać autorów kolejnych case’ów negocjacyjnych.

„Umiejętności negocjacyjne to nie tylko sztuka zawierania dużych i małych transakcji handlowych to umiejętność wyznaczania celów, analizy sytuacji, znajdowania rozwiązań, budowania długofalowych relacji, często w bardzo złożonych sytuacjach zależności biznesowych czy konfliktu interesów. Skuteczność w rozmowach negocjacyjnych jest więc pochodną naszej dojrzałości, samoświadomości, umiejętności interpersonalnych, analitycznych i warsztatu negocjacyjnego. Taka wiedza przyda się przy zawieraniu dużych i małych transakcji handlowych i cenowych, ale również podczas rozmów negocjacyjnych nastawionych na współpracę wewnątrz organizacji czy z partnerami zewnętrznymi” powiedziała Ewa Kastory.

Założycielem Szkoły jest Grupa training&consulting. Za program merytoryczny jest odpowiedzialna  Ewa Kastory – Prezes Grupy training&consulting wraz z zespołem doświadczonych trenerów. Współtwórcami są znani menadżerowie dużych organizacji  – m.in.: Marc Dherment (Prezes Zarządu spółki Saint Honore zajmującej się rozwojem punktów sieci piekarniczych), Cezary Filipowicz (obecnie Doradca w Gabinecie Politycznym Wicepremiera, Ministra Gospodarki), Mateusz Krzyszczak (Key Account Manager w Cadbury – Wedel), Maciej Radziwiłł (Prezes Zarządu – Dyrektor Naczelny TRAKCJA  POLSKA SA), Zofia Sanejko (Wiceprezes Zarządu i Media Buying Director Universal McCann).

Program i szczegóły dotyczące Szkoły: http://www.szkola-negocjacji.pl