SANYO mimo kryzysu

By | 10/02/2009

49% wzrost sprzedaży w Polsce w 2008 roku (4.171 szt.), awans na czwarte miejsce (z 6 w 2007) i rewelacyjny czwarty kwartał 9,6% udział w rynku – według raportu kalifornijskiej firmy badawczej – Pacific Media Associates.

Według raportu amerykańskiej firmy badawczej w 2008 roku SANYO sprzedało w Polsce 4171 szt. projektorów multimedialnych (2797 szt. w 2007 roku). Jest to ponad dwukrotnie większy (49%) wzrost niż średni wzrost całego rynku projektorów w Polsce, który wyniósł 24%.

Jednocześnie, SANYO awansowało na 4 miejsce (z 6), uzyskując 7,6 % udział w polskim rynku (w 2007 wynosił on 6,3%). W 4 kwartale 2008 roku SANYO miało jeszcze lepszy wynik – 9,6% udział w rynku.

Głównym dystrybutorem projektorów SANYO w Polsce jest: Vidis Sp. z o.o. http://www.vidis.pl.