Mo-BRUK rozpoczyna współpracę z Biznes.net

By | 09/02/2009

Mo-BRUK jest rodzinną, wieloodziałową firmą, której działalność ma ogromne znaczenie dla poziomu życia rodaków zamieszkujących większe i mniejsze miejscowości w południowej Polsce. Mo-BRUK zajmuje się gospodarką odpadami przemysłowymi, produkcją paliw alternatywnych oraz budową dróg betonowych i nawierzchni lotniskowych. Firma nawiązała właśnie współpracę z portalem Biznes.net, aby przy wykorzystaniu e-marketingu oraz społeczności internetowych lepiej komunikować się ze swoimi Interesariuszami.

Mo-BRUK J. Mokrzycki sp. k. z siedzibą w Korzennej k. Nowego Sącza jest spółką rodzinną. Założycielem, głównym udziałowcem i prezesem firmy jest Józef Mokrzycki – przedsiębiorca z 25-letnim doświadczeniem, pełniący rolę Komplementariusza Spółki. W zarządzaniu spółką uczestniczą także pozostali udziałowcy: żona Elżbieta, córka Anna oraz synowie Wiktor i Tobiasz, którzy pełnią role Prokurentów – Komandytariuszy Spółki.

Spółka mimo rodzinnego charakteru jest doskonale zorganizowana i zarządzana,  wdrożyła m.in. Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Środowiskiem ISO 9001 oraz ISO 14001. Doświadczenie w branży gospodarki odpadami Spółka nabyła dzięki wieloletniej współpracy z ośrodkami branżowymi i naukowymi jak np. Instytut Gospodarki Odpadami w Katowicach i Politechnika Krakowska. Dzięki tej współpracy Mo-BRUK posiada szereg własnych sprawdzonych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami przemysłowymi.

W ramach Biznes.net funkcjonuje internetowa społeczność Firmy Mo-BRUK J. Mokrzycki Sp. k. (http://mobruk.biznes.net), do której mogą dołączać internauci zainteresowani działalnością Spółki. Społeczność skierowana jest do licznego grona interesariuszy Firmy Mo-BRUK: pracowników, zarządzających spółkami przemysłowymi; przedsiębiorców działających w branży gospodarki odpadami; przedstawicieli sektora samorządu gminnego, powiatowego i wojewódzkiego; przedstawicieli inspekcji i służb ochrony środowiska, społeczności lokalnych.

Celem społeczności jest przede wszystkim:

  • zapewnienie sprawnej komunikacji zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz poprzez narzędzia komunikacyjne dostępne w portalu biznes.net,
  • integracja udziałowców, pracowników i klientów Spółki,
  • nadanie nowej dynamiki działaniom marketingowym i public relations,
  • dostarczanie pełnej i stale aktualizowanej informacji na temat oferty i działań Spółki.

Mobruk J. Mokrzycki Sp.k. w Biznes.net: http://mobruk.biznes.net