Konferencja „Internet w badaniach”, 6 marca, Wrocław

By | 09/02/2009

Tematyka badań przeprowadzanych zarówno w Internecie, jak i za jego pośrednictwem ciągle jest stosunkowo nowa i przysparza wielu problemów. Równocześnie, żadne rzetelne badanie dotyczące jakiejkolwiek grupy społecznej nie może obyć się bez analizy jej zachowań w sieci. Zapotrzebowanie na wiarygodne badania przeprowadzane z wykorzystaniem Internetu nieustannie rośnie, jednocześnie jednak nie powstała dotychczas żadna inicjatywa umożliwiająca pozyskanie wiedzy na ten temat oraz wymianę doświadczeń praktyków.

Pomysłodawcy projektu Biznes 2.0 zapraszają na unikatową konferencję, skierowaną do przedstawicieli domów medialnych, agencji i sieci reklamowych, agencji interaktywnych, badaczy opinii publicznej, dziennikarzy i adeptów nauk społecznych.

W ciągu jednego dnia będzie można wziąć udział w cyklu warsztatów oraz wysłuchać wykładów prowadzonych przez specjalistów różnych dziedzin. Zaproszeni eksperci wprowadzą uczestników konferencji w tematykę badań jakościowych i ilościowych w Internecie, analizy i wykorzystania wyników tych badań w budowaniu serwisów i zarządzaniu społecznościami.

Uczestnikom konferencji gwarantujemy pozyskanie wiedzy oraz nawiązanie kontaktów biznesowych, które będą procentowały przez wiele miesięcy.

Podstawowa tematyka konferencji obejmuje następujące zagadnienia:

  • etnografia wirtualna,
  • eyetracking,
  • ankiety, wywiady przeprowadzane za pośrednictwem Internetu,
  • badania użyteczności,
  • analiza tworzenia więzi przez internautów.

Szczegółowy program oraz rejestracja uczestników na stronie http://www.biznes20.pl/konferencje/