Internet w modzie

By | 06/02/2009

Już w marcu poznamy zwycięzców drugiej edycji konkursu Fashion Website Awards na najlepsze strony internetowe w branży mody

Rozpoczęła się druga edycja konkursu Fashion Website Awards, którego celem jest promocja interaktywnych narzędzi marketingowych wśród firm z branży mody w Polsce.

Organizatorem Konkursu jest firma Promedia, która od ponad 10 lat specjalizuje się w branży mody, wydając czasopisma branżowe (Moda Męska, Moda Damska, Producent Odzieży, Obuwie i Galanteria), prowadząc portal www.odziez.info.pl, organizując konferencje, szkolenia, konkursy, oferując usługi jako agencja reklamowa i PR.

Sukces ubiegłorocznej edycji konkursu spowodował, że w tym roku dwukrotnie (z 3 do 6) zwiększy się liczba przyznanych nagród. Poszerzył się także zasięg konkursu, gdyż obok producentów i importerów odzieży, bielizny, obuwia i galanterii, w konkursie mogą uczestniczyć także handel, jak i firmy dostarczające producentom niezbędnych technologii i komponentów.

Najlepsze strony internetowe wyłoni niezależne jury, w którym zasiądą specjaliści z zakresu mody, e–marketingu i PR. Poznamy zwycięzców w 3 kategoriach: (dostawca, producent/importer, handel) w każdej z dwóch grup: I – odzież, bielizna  i dodatki, II – obuwie i galanteria.

Finał konkursu odbędzie się podczas wiosennych targów mody w Poznaniu. Wręczenie prestiżowych wyróżnień firmom z grupy „odzież, bielizna i dodatki” nastąpi 3 marca podczas Gali Nagród targów Tex–Style. Firmy z branży „obuwie i galanteria” otrzymają nagrody 10 marca podczas targów BTS

Nagrodą dla zwycięzców jest statuetka FWA, a także kampania public relations, realizowana przez firmę Promedia.

Zwycięstwo w konkursie to doskonała okazja na wypromowanie strony internetowej swojej firmy. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.

Kto jeszcze nie zgłosił swego udziału w konkursie ma szansę to zrobić do 12.02.2009. Zapraszamy!

Więcej informacji na www.promedia.biz.pl