Firma Przyjazna Klientowi. Zobacz, kto sięgnął po Godło

By | 06/02/2009

Z przyjemnością informujemy Państwa, że Laureatami ostatniej edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi” zostały firmy:

  • AIG BANK POLSKA S.A.
  • Bank Zachodni WBK
  • BIRETA s.c.
  • Centrum Badań Jakości sp. z o.o.
  • CONIVEO
  • ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY S.A.
  • GDAŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ sp. z o.o.
  • GRANT THORNTON FRĄCKOWIAK Sp.z o.o.
  • JET EVENTS Sp. z o.o.
  • KREDYT BANK
  • MEDICOVER Sp. z o.o.
  • OŚRODEK SZKOLENIA PAS
  • PKO BP S.A.
  • POLSKA AKADEMIA RACHUNKOWOŚCI S.A.
  • PPG Deco Polska Sp. z o.o.
  • PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MAC-GRAF JOLANTA BELA-SYNOWIEC
  • Quendi Language Services
  • SAS Institute Sp. z o.o.
  • STALPROFIL S.A.
  • Viessmann Sp. z o.o.

Wyróżnione firmy ostatniej edycji ogólnopolskiego Programu Certyfikacyjnego „Firma Przyjazna Klientowi”:

  • Athenasoft Sp. z o.o.
  • e-petrol.pl Sp. z o.o.
  • Impuls – Leasing Polska Sp. z o.o.
  • KRUK S.A.
  • LeasePlan Fleet Management (Polska) Sp. z o. o.
  • VATTENFALL BUSINESS SERVICES
  • Wydawnictwo Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

Gala wręczenia prestiżowego Godła odbyła się 2 lutego 2009 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Podczas uroczystości Laureatom oraz Wyróżnionym przedsiębiorstwom przyznano Certyfikaty „Firma Przyjazna Klientowi” za stosowanie najlepszych praktyk w zakresie działań zorientowanych na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta.

Nagroda jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości obsługi swych Klientów i skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z Klientem. Otrzymanie Godła to symbol i gwarancja, iż organizacja legitymująca się nim, należy do firm przyjaznych dla Klienta, wyróżniając się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.

Galę rozpoczęło uroczyste powitanie przez Panią Monikę Nowacką-Sahin – Dyrektor Programów Certyfikujących Fundacji Obserwatorium Zarządzania. W części oficjalnej Gali przedstawione zostały zasady Programu „Firma Przyjazna Klientowi” oraz zaproszeni zostali na scenę przedstawiciele firm, odpowiedzialni za strategiczne zarządzanie firmą, członkowie rad nadzorczych, prezesi, dyrektorzy finansowi i dyrektorzy personalni. Wśród laureatów znalazły się zarówno duże organizacje z kapitałem zachodnim jak też małe, rodzime firmy lansujące polskie produkty.

Po raz czwarty, Godła z rąk Prezesa Instytutu Zarządzania Pana Javiera Sosnowskiego, otrzymały firmy: AIG Bank Polska S.A oraz Jet Events Sp. z o.o.

Po raz trzeci laureatami zostały: Centrum Badań Jakości Sp. z o.o.,PPG Deco Polska Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. oraz SAS Institute Sp. z o.o.

Po raz drugi Godła otrzymały: Bank Zachodni WBK S.A., Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.; Kredyt Bank S.A., Ośrodek Szkolenia PAS Piotr Lewandowski, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Mac-Graf” Jolanta Bela-Synowiec, STALPROFIL S.A., Vattenfall Customer Services Poland Sp. z o.o., oraz Viessmann Sp. z o.o..

Wzięcie udziału w programie certyfikującym po raz kolejny, świadczy o prestiżu Godła „Firma Przyjazna Klientowi” oraz wymiernych korzyściach uzyskanych przez Laureatów wcześniejszych edycji. Odznaczone firmy wykorzystują symbol Godła w celach marketingowych m.in. przy procesach sprzedażowych, we wszelkich materiałach informacyjnych kierowanych do wewnątrz i na zewnątrz firmy.

Gala towarzyszyła Konferencji Postawy Pracownicze 2009, która odbywała się w dniach 2-3 luty w warszawskim hotelu Polonia. Fundacja Obserwatorium Zarządzania, Organizator Programu „Firma Przyjazna Klientowi” przy udziale Partnerów Programu: Instytutu Zarządzania, firmy badawczej TNS OBOP oraz firmy Researcher by Call Center Poland zadbali o ciekawy program wieczoru. Uroczystości towarzyszył wykład Pana Johna J. Scherera – „Jak w pełni zaangażować ludzi w czasach turbulencji?”.

Po części oficjalnej Laureaci Certyfikatów Firma Przyjazna Klientowi i Firmy Wyróżnione zostali zaproszeni na poczęstunek przy lampce wina.

Każda firma i instytucja przystępująca do Programu oceniana jest pod kątem rozwoju strategii wobec swoich klientów , prowadzenia odpowiedzialnych i przejrzystych działań w zakresie obsługi klienta oraz umiejętności budowania relacji z klientem. Przedsiębiorstwom, które uzyskały najwyższe oceny przyznawane są tytuły „Firma Przyjazna Klientowi”.

Stale rosnące zainteresowanie firm z całej Polski gwarantuje znakomitą możliwość zaprezentowania Laureatów i Firm Wyróżnionych bezpośrednio wśród przedsiębiorstw, które źródła swojego sukcesu upatrują w profesjonalnym podejściu do tworzenia relacji z klientami i które przekonane są o słuszności podejmowanych w tym zakresie inwestycji.

Więcej informacji na : www.firmaprzyjaznaklientowi.pl