Pro-Creation stworzyła nowy serwis Mega Avansu

By | 28/01/2009

Agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation stworzyła dla sieci sklepów Mega Avans nowy serwis internetowy.

Mega Avans to należąca do grupy Avans International sieć nowoczesnych marketów z elektroniką użytkową, AGD i RTV. Agencja interaktywna Pro-Creation (www.pro-creation.pl), która współpracuje z Avans International od 2004 roku, zaprojektowała nowy serwis dostępny pod adresem www.megaavans.pl. Jest on dedykowany klientom marketów Mega Avans. Serwis w pierwszej odsłonie zawiera przede wszystkim bieżące informacje o ofercie i akcjach promocyjnych, dostępne w postaci wirtualnych gazetek.

„Internetowe serwisy sieci marketów to często pierwszy punkt kontaktu potencjalnego klienta ze sklepem. Jakość i dostępność informacji mają w tych miejscach coraz większy wpływ na decyzje o odwiedzinach danego sklepu i dalej o zakupie konkretnego produktu. Dużą rolę odgrywa też sposób prezentowania informacji o promocjach.” – powiedział Damian Szalewicz, wiceprezes zarządu agencji Pro-Creation. W ramach realizowanego projektu agencja zapewni firmie Mega Avans zarządzanie treścią multimedialną, w tym aktualizacje informacji o przyszłych promocjach. Obecnie trwają prace związane z uruchomieniem na serwisie nowych funkcji dla klientów sieci Mega Avans.

Pro-Creation ma doświadczenie w realizacji projektów na rzecz sieci marketów i galerii handlowych. W ubiegłym roku stworzyła serwis korporacyjny dla powstającej w Wałbrzychu Galerii Victoria, od lat współpracuje też z siecią Makro Cash and Carry.