Unilevergame – wspólny projekt Human Qapitals i SMI

By | 21/01/2009

Ruszyła gra biznesowa firmy Unilever. Projekt powstał z myślą o studentach, którzy pragną zdobyć doświadczenie zawodowe w międzynarodowym koncernie i rozpocząć swoją karierę w firmie będącej jednym z liderów branży FMCG.

500_350_kraina_algidaPrzez jedenaście tygodni na uczestników czekać będą realne zadania z różnych obszarów biznesu. Co tydzień będzie można zdobywać kolejne punkty przybliżające uczestników do wygranej i jednocześnie miło spędzać czas w wirtualnym świecie Unilevera. Na zwycięzców czekają preferencje w rekrutacji na praktyki letnie i możliwość ponownego sprawdzenia swoich sił – tym razem w realnym świecie biznesu.

Do zabawy można dołączyć do 31 stycznia 2009 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.unilevergame.com.

Przygotowaniem projektu zajęły się: Human Qapitals od strony kreatywnej i merytorycznej oraz SUPERMEDIA Interactive od strony realizacyjnej.

Human Qapitals to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w usługach „employer branding”. To nietypowe połączenie agencji doradztwa personalnego i agencji reklamowej, które przekłada się na wyjątkową skuteczność w działaniach marketingowych i PR-owych na rynku pracy.

SUPERMEDIA Interactive jest spółką należącą do Grupy ZPR, zajmującą się tworzeniem indywidualnych rozwiązań internetowych i mobilnych, wspierających firmy w realizacji ich kluczowych celów biznesowych, wizerunkowych i informacyjnych.