Marzenia są po to by je spełniać

By | 22/12/2008

Od początku grudnia można zagrać w charytatywną grę internetową, której patronuje PKN ORLEN. Celem gry jest wsparcie Rodzinnych Domów Dziecka, którymi opiekuje się Fundacja ORLEN Dar Serca. Pomysłodawcą gry jest agencja reklamowa FireFly Creation.

Na stronie http://grazimowa.orlen.pl/ w świątecznym okresie internauci mogą pomóc najmłodszym. Wystarczy zagrać w grę „Stacja marzeń” i zdobyć jak najwięcej punktów, a potem przeznaczyć je na rzecz wybranego rodzinnego domu dziecka spośród tych wymienionych na liście. Użytkownicy mają do przejścia III etapy gry, każdy z etapów oparty jest o inną mechanikę, całość utrzymana jest w zimowej stylistyce. Głównym bohaterem jest „Orlenek” – maskotka koncernu.

„Dla domu dziecka, który uzyska największą liczbę punktów PKN ORLEN przyzna prezenty” – mówi Ireneusz Wypych z Biura Komunikacji Korporacyjnej ORLENU. – Akcja przygotowana jest przy współpracy z naszą Fundacją ORLEN Dar Serca (www.orlendarserca.pl) – dodaje.

Po stronie FireFly Creation oprócz opracowania koncepcji gry było jej wykonanie (w tym przygotowanie mechaniki działania, realizacja graficzna oraz oprogramowanie i udźwiękowienie).