Nowe szaty DIALOGU

By | 03/12/2008

Nowa, wielkoformatowa reklama okrywa siedzibę Telefonii DIALOG SA na placu Jana Pawła II. To już czwarta wymiana projektu graficznego siatki w historii firmy.

Odważna kolorystyka projektu symbolizuje stale rosnący zakres usług Spółki DIALOG, ofertę dobrze znaną – telefonię i internet oraz dwie nowe propozycje, dostępne w portfolio DIALOGu od marca bieżącego roku – telewizję cyfrową i wypożyczalnię filmów.

Wielobarwne siatki zdobią ściany DIALOGu od ponad czterech lat. Atrakcyjna lokalizacja budynku przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych powoduje, że wrocławianie i turyści traktują reklamy Spółki jako stały punkt odniesienia, trwale wpisany w krajobraz miasta.

Nowa siatka znacznie różni się od poprzednich.

– Tej jesieni DIALOG zdecydowanie dodaje barw – podkreśla Romuald Mendelak, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Telefonii DIALOG SA. – Nasza oferta to paleta atrakcyjnych multimedialnych możliwości. Realizując ten projekt dajemy także wyraz naszej optymistycznej i żywiołowej naturze. Wielobarwna elewacja wprowadza element ożywienia w szary, jesienno-zimowy krajobraz Wrocławia.

Projekt graficzny, który opiera się na nowej identyfikacji wizualnej, przygotowała agencja reklamowa Grupa 3 z Krakowa. Dynamiczna kreacja powstała przy użyciu grafiki wektorowej. Odchodzi ona od dotychczasowej komunikacji wizualnej firmy oraz wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencyjnych przekazów. Nowa identyfikacja wykorzystywana jest również w innych materiałach promocyjnych Telefonii DIALOG SA.

Całkowita powierzchnia siatki to prawie 2380 m2 – wykonana jest ona z nowoczesnych materiałów, umożliwiających prawidłową wentylację pomieszczeń biurowych i spełnia wszystkie normy bezpieczeństwa i higieny pracy. To największa tego typu reklama w stolicy Dolnego Śląska.